mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg leste nettop på makeupalley.com at hvis du vil ha et mineral pudder som matter er ikke det noe som finnes:S jeg som har prøvd glominerals, i.d ( seff ikke med masse glitter) loreal og meow mineral kosmetikk. Grunnen fordi det ikke matter; det er bare naturlige ingridienser som ikke tetter porer og som ikke setter seg inn i huden nok til å overhodet matte. bare et lite tips fordi jeg er veldigs skuffet når jeg leste dette ( men dette er jo selvfølgelig en selvfølge det ikke gjør når det er mineral kosmetikk) : ikke kjøp mineral foundation hvis du vil ha noe som matter og holder utoverdagen:)
Gjest Deception Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Du kan bruke et mattende finishingpudder under foundationen, og over. Og det finnes foundationer som for eksempel inneholder kaolin, som suger opp overflødig fett fra huden.
Gjest Deception Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 kjøp uglogirl Den er da ikke særlig mattende; Jeg liker den fordi den har litt skimmer i seg, men ikke OTT mye. Jeg har forresten tørr hud selv. Jeg kan tenke meg at Pure Luxe kan funke på en fetere hudtype, men tror det er lurt å bruke en finisher under, for eksempel Veil fra BE eller tilsvarende i andre merker.
Gjest *lucky* Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Meow sin foundation i dekkningsgraden flawless feline er mattende på min hud og holder seg fint langt utover dagen. Lurer på hva du har testet fra Meow siden du ikke synes det matter..? Feks så er ikke foundation fra Meow i formelen purr-fect puss særlig mattende. Og hudpleien har MYE å si for blankheten i huden!!
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 Meow sin foundation i dekkningsgraden flawless feline er mattende på min hud og holder seg fint langt utover dagen. Lurer på hva du har testet fra Meow siden du ikke synes det matter..? Feks så er ikke foundation fra Meow i formelen purr-fect puss særlig mattende. Og hudpleien har MYE å si for blankheten i huden!! jeg har brukt mineral veil til i.d men den innholder da skimmer. meow sin foundation og inneholder bittesmå glitterpartier, og dette merket jeg i dag:/ jeg bruker selvfølgelig den som matter mest, den der siste til meow sin. fikk også prøver på disse primerene og top coat. funket ikke på meg vertfall. hudpleien min er til for å matte, for kombinert hud, oil control lotion. funker ikke noe særlig så da kan det vel ikke være den rette hudpleien for meg?
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2008 Du kan bruke et mattende finishingpudder under foundationen, og over. Og det finnes foundationer som for eksempel inneholder kaolin, som suger opp overflødig fett fra huden. Kaolin? hvor kan jeg få tak i disse produktene?=)
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Tror Kiss me sin foundation inneholder kaolin.
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2008 Tror Kiss me sin foundation inneholder kaolin. oki:) takk for svar kan kjøpe prøve på denne da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå