Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har tenkt å bestille brudepikekjoler fra ebay. Men skjønner ikke str der. Hva måles de i? Og hvordan omgjør jeg det til cm? Hva er feks str 10??
Gjest Pysepus Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg fant en side når jeg googlet om hva man skal regne for å få målene om i cm... det skal stå om det er inches eller noe annet de har målene sine i, så kan du jo finne ut hvor mye det er i forhold til cm Kjolene til brudepikene våre passet iallfall kjempefint! Hadde str. 12 år til brudepika på 9 (hun trenger det i livvidden), 14 til ene brudepika på 12 (som bruker str. 12 år i klær) og 16 til hun andre (hun er høyere enn meg )
Christal Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Her har du en Størrelseguide - internasjonal
Sørlandsbrud_09 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skulle gjerne kjøpt kjoler på e-bay til disse småjentene. Ønsket er å kunne la alle niesene delta og ha like kjoler. (tror dette er dems høyeste ønske på jord) Det er 7 av dem i alderen 2 - 12, puh. Så det skal gjerne ikke koste for mye..... Har dere tips til noen e-bay selgere med gode priser er jeg supertakknemlig for dette!!
thapara Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Hva heter brudepikekjole på engelsk? (vil også shoppe! )
Sørlandsbrud_09 Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Hva heter brudepikekjole på engelsk? (vil også shoppe! ) Flowergirl dresses?
Tillemor Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Bridesmaid er ofte de "store" brudepikene, kan godt være voksne jenter.. Flowergirls er de søte små, opp til en 11-12 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå