Gjest Ts Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Sitter å ska lage programene til festen.. Men sliter med teksten.."Velkommen til vår bryllupsfest" er litt kjedelig. Hva skriver dere? Hva har dere i programmene annet enn sanger og bordplasseringskart/beskrivelse av gjestene? Hvor mange sanger bør man ha med?
Gjest LindaKristin Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hva med å ha et bilde av dere to,deres monogram og dato på fremsiden? Tror det blir noe a la det vi skal ha:)
wok Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Vi brukte omslaget som bordkort, og skrev Velkommen Kari, og hadde samme dekoren som på innbydelsen. Inni hadde vi sangene, meny og gjestekart.
Gjest TS Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hadde bildet av oss først på programmet som er utformet som invitasjonen.. Men nå hadde jeg tenkt som Wok å bruke programmet som bordkort med navn og bilde av gjesten på forsiden med en hyggelig velkommen tekst... der sliter jeg. Skal man bare skrive velkommen til bords, til vårt bryllup, til vår bryllupsfest.. Vet ikke helt. Hadde håpet på noen orginale innspill
Ira Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 på forsiden hadde vi navn øverst, bilde av oss, og så dato nederst På første sida lagde vi en hilsen til alle gjestene, i stedet for en velkomstsang. Denne ble veldig personlig og var kjempefornøyd med det. inne i heftet hadde vi sanger, bordplassering, litt om gjestene, meny og barkart. På "baksida" av hvert ark hadde vi enten noen små dikt / ordtak om kjærlighet, eller bilder av vår hverdag ( som jeg hadde endret til blyanttegninger i adobe photoshop ) Ble helt supert!!!!!
Lille Rosa Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) OJ, pleier man å ha eget program for middagen?? Vi skal ha i kirken, men hadde ikke tenkt til noe mer.. Menyen blir lagt på kuvert-tallerknen og sanger regner jeg evt blir delt ut av de som har ordnet med det.. (Har ikke tenkt til å lage sang selv.) Endret 16. oktober 2008 av Lille Rosa
Gjest TS Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 På første sida lagde vi en hilsen til alle gjestene, i stedet for en velkomstsang. Var det en personlig hilsen til hver gjest.. som en spesiell hilsen til feks min tante på min tantes program eller en generell hilsen til alle? På "baksida" av hvert ark hadde vi enten noen små dikt / ordtak om kjærlighet, eller bilder av vår hverdag ( som jeg hadde endret til blyanttegninger i adobe photoshop ) Ble helt supert!!!!! Super idè!! 1000 takk
Ira Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 da jeg skrev "første sida" mente jeg den første inni heftet - altså den bak framsiden (med våre navn, bilde, dato) Egentlig side nr. 2..... Der hadde vi en generell hilsen, likt for alle. Hos oss er det vanlig med en velkomstsang, men hadde 4 - 5 andre sanger, så det var mer enn nok fant vi ut. Derfor skrev vi litt om oss, vår familie, et bilde + en hilsen til gjestene og ønsket dem velkommen til vår bryllupsfest. Var utrolig fornøyd med å ha bilder / dikt på "baksiden" i heftet....
TuttaV Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Vi skal også bare ha monogramet vårt + dato på forsiden gjør det enkelt! Velkommen talen eller sangen blir da hhv muntlig eller liggende som første sang i heftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå