Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har så lyst til å unne meg 1-2 dager på et slikt hotell. Men har aldri tenkt tanken før, så har ikke peiling på noen sånne hoteller? Noen som har anbefalinger? Er jo en del å velge mellom....
gard Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Hei Jeg har vært på spa-hotell Velvære i Hjelmeland i forbindelse med firmaturer: http://www.spahotellvelvaere.no/ Det koster jo sitt men det var ganske fint :-)
Gjest Elastica Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har også vært på Hjelmeland spa-hotell, men ikke på firmatur, det vil si alt ble betalt selv. Da må jeg være ærlig å innrømme at jeg ikke synes det var veldig imponerende. Altså, man reiser ikke til Hjelmeland for annet enn å dra på spa (det måtte være for å se verdens største Jær-stol ) eventuelt gå fine turer. Jeg synes hotellet inneholdt et absolutt minimum for et spa-hotell, det var ikke plass til oss for behandling (har hørt at de har problemer med å få folk) og jeg synes frokosten var elendig. Middagen var imidlertid nydelig, og det er fantastiske omgivelser der ute. Vi badet i sjøen, og hadde ellers en herlig helg. Men som sagt, hvis jeg skal være kresen, reiser jeg ikke dit igjen.
AnetteR Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Hotel Alexandra i Loen er helt fantastisk. Om man har lyst til å oppleve noe på dagtid, er det fantastiske turmuligheter, og bare noen kilometer til Briksdalsbreen.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Solstrand Hotel & Bad på Os 45 minutters kjøring fra Bergen sentrum. Nydelige omgivelser, nydelig hotell. I tillegg så har de vunnet flere priser for maten sin, blant annet for beste frokost/lunsjbuffet. Jeg var der på kurs i en uke i sommer, og jeg kan skrive under på at buffeten var helt utrolig...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Anbefaler Union hotel i Geiranger! De har nettopp fått en ny, veldig spennende spa avdeling, med masse forskejllige dusjer/badstuer/bad osv som man kan bruke når man ikke er i behandling, pluss avslappningsrom etc. Kjempestilig! Middagsbuffeten var utroli god, spesielt kakebordet... Også er det jo et bra område å slappe av i, mange fine turer man kan ta i området og det er stille og rolig.
Christal Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Hotel Alexandra i Loen er helt fantastisk. Om man har lyst til å oppleve noe på dagtid, er det fantastiske turmuligheter, og bare noen kilometer til Briksdalsbreen. Denne kan jeg skrive under på. Jeg har vært på Alexandra mange ganger og det er helt fantastisk!
Peekaboo Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Solstrand Hotel & Bad på Os 45 minutters kjøring fra Bergen sentrum. Nydelige omgivelser, nydelig hotell. I tillegg så har de vunnet flere priser for maten sin, blant annet for beste frokost/lunsjbuffet. Jeg var der på kurs i en uke i sommer, og jeg kan skrive under på at buffeten var helt utrolig... Kan absolutt anbefale Solstrand! Har vært der flere ganger, og de er kjempeflinke Og siden gjesten nevnte frokost og lunch, kan jeg også si at de har fått terningkast seks på middagsmenyen sin, og ble i år kåret til Årets spahotell og resort. Link Hotel Alexandra er også kjempebra, men det er en stund siden jeg var der sist. Selv planlegger jeg å reise til Selje Hotel/Selje Spa Thalasso i januar, gleder meg som en unge!
Gjest siis Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Har vært på spa-hotell i Kragerø. Det var fantastisk fint, og maten var vidunderlig. Hadde leilighet med alle bekvemmeligheter. + massasjebehandling. Spa-/bassengområdet var topp. og servicen også. Kommer garantert til å dra dit igjen
Gjest Elastica Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Har vært på spa-hotell i Kragerø. Det var fantastisk fint, og maten var vidunderlig. Hadde leilighet med alle bekvemmeligheter. + massasjebehandling. Spa-/bassengområdet var topp. og servicen også. Kommer garantert til å dra dit igjen Det var da hyggelig at noen opplevde god service på Kragerø spa-hotell. De ble slaktet i en test i Dagbladet i sommer, med den følge at hotellsjefen måtte gå. Pinlig lesning.
Gjest siis Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Det var da hyggelig at noen opplevde god service på Kragerø spa-hotell. De ble slaktet i en test i Dagbladet i sommer, med den følge at hotellsjefen måtte gå. Pinlig lesning. Var det Clarion sitt hotell? Jeg hadde en formidabell opplevelse der ihvertfall. Alle var blide og hyggelige. Jeg hadde betalt for et enmannsrom, og fikk en stor leilighet for samme pris. Storkoste meg.... Skikkelig luksus.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Selje hotell/Selje spa thalasso har halv pris på 3 og 5 dagars spa opphold midtveke i desember.Trur kanskje det tilbudet er i januar og, men er ikkje heilt sikker. 2450,- for 3 dagar inkl kost losji og spabehandlingar! Har ikkje vore der enno, men skal i desember
Gjest Jo Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Det var da hyggelig at noen opplevde god service på Kragerø spa-hotell. De ble slaktet i en test i Dagbladet i sommer, med den følge at hotellsjefen måtte gå. Pinlig lesning. Jobbade på hotellet jag. Mkt kan man säga, men inte att Dagbladets artikel var helt rättvis. Den baseras på ett par spridda kommentarer från enstaka gäster, och alla hotell har sina brister någon gång i månaden. De blåses upp i artikeln, det är egentligen allt. I synnerhet som det inte är DB's egna upplevelser. Och nej, det var inte därför hotellsjefen gick heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå