Gjest *lucky* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vært plaget med allergi men aldri fått bekreftet hva jeg egentlig reagerer på.. Har så utrolig lyst på hund men kan jo ikke bare kjøpe en når situasjonen er så usikker. Det jeg lurer på er om noen vet om noen som kunne låne meg sin bichon frise i et par dager for å se om jeg tåler denne rasen. Kanskje en oppdretter eller noe? Tviler på at de gidder å låne bort hunder uten at de veit det blir salg så derfor spør jeg her.
Ambriel Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ring rundt til div oppdrettere og spør! Det du kan begynne med er å komme på besøk, da vil du fort merke om du reagerer med en gang eller ikke, etterhvert som du blir kjent med oppdretter og hun/han blir trygg på deg, kan du sikkert låne hunden hjemme noen dager Bichon Frise er en nydelig rase! Pappa hadde verdens vakreste jente, som de dessverre solgte til ei dame som kun tenker penger og skal avle... Jeg er selv allergisk mot hund, og reagerte dessverre på denne rasen også, men det var kun om jeg var veldig mye oppi den hvis du forstår? Gnikke og gnu pelsen i ansiktet. Har vel vokst fra meg litt av allergien nå, så har fått meg hund selv Men det ble ikke B.F men Chihuahua Og til slutt anbefaler jeg deg å ta deg en tur til legen for en allergitest. Den gir utslag på hund, katt og hest, så da kan du se hva du er allergisk mot. Jeg f,eks har svak positiv på hund, og sterk positiv på katt, så katt kan jeg ikke ha i det hele tatt. Endret 16. oktober 2008 av Ambriel
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har vært plaget med allergi men aldri fått bekreftet hva jeg egentlig reagerer på.. Har så utrolig lyst på hund men kan jo ikke bare kjøpe en når situasjonen er så usikker. Det jeg lurer på er om noen vet om noen som kunne låne meg sin bichon frise i et par dager for å se om jeg tåler denne rasen. Kanskje en oppdretter eller noe? Tviler på at de gidder å låne bort hunder uten at de veit det blir salg så derfor spør jeg her. Jeg har en Bichon Frisé tispe. Hvor bor du? Mvh Marianne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå