Gjest *Mim* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 Har noen sofaputer som jeg har kjøpt på Ikea, som jeg egentlig liker godt. Men de lekker fjør som bare rakkern, gjennom trekket og alt! Det er jo ulekkert med fjør rundtomkring, og ikke særlig behagelig når de stikker ut fra puta, heller. Flere med samme erfaringer, eller jeg bare uheldig?
flickan Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Har samme erfaring med dunputer derfra, men noen er verre enn andre. Det hjelper litt å kjøpe et nytt trekk og ha utenpå der igjen, men det er irriterende. Nå holder jeg meg dtort sett til de syntetiske putene derfra, nettop pga "røyting".
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 samme her også. alle dunputene mine røyter ut. drit styggt! noen av de er fra ikea, noen er fra merke lexington (puta kosta 600 kr) og det er dun inne i den. stor pyntepute. den røyter mest av de alle! blir forbanna å tenke på at den røyter når jeg betalte så jæ*** mye for den! så dunputer er noe dritt! skal prøve å kjøpe et ekstra trekk å ha inne i, eller så må jeg tilbake til den klumpete bomulls putene som gjør de totalt formløse...
Gjest Elastica Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Sånn synes jeg det er med mange ting fra Ikea. Dårlig kvalitet. Vi har tepper som røyter, puter som lekker, hengsler som ryker, sømmer som går opp, osv. Men det er jo billig da.
thapara Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Alle mine dunputer røyter, uansett hvor de er kjøpt.. Synes egentlig det er litt morsomt å pirke..
Gjest itla Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Alle mine dunputer røyter, uansett hvor de er kjøpt.. Synes egentlig det er litt morsomt å pirke.. Som om jeg skulle sagt det selv! Men til saken - jeg har en dunhodepute fra Ikea som jeg bruker som ryggstøtte når jeg sitter i senga, og den har ikke røytet en eneste liten fjær... Dette er en av de dyrere variantene deres. Jeg vil tro det avgjørende er hvor tettvevd stoffet som ligger rundt dunet er, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå