desert_rose Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 hei kan noen hjelpe meg med å finne en passende hudpleieserie? har en normal/sensitiv hud, tåler ikke mye parfyme. har til nå brukt vaseline make up fjerner og nivea krem for ansikt/kropp og en lite periode MD som var ok. men har funnet ut at jeg trenger noe bedre.. ser etter en serie som gjør mer for huden en kun å rense (som jeg har inntrykk av bla. dermatologica kun gjør). gjerne en serie som over tid reduserer porer/arr, forbedrer hudtonen og hindrer rødhet... takkmenlig for alle svar.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har omtrent samme hudtype som dg og liker Decleor veldig godt!
Gjest A Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Exuviance er en fantastisk bra medisinsk hudpleieserie. Den er bra mot porer, pigment, kviser og andre ulumskheter
Gjest *lucky* Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Det mest virkningsfulle merket jeg kommer på er Obagi. Men kanskje du kunne starte med noe som ikke er så sterkt som feks Jan Marini eller DDF. Eller Priori muligens. Søker du på disse merkene finner du endel info her på forumet. Exuvianse vil jeg tro blir omtrent det samme som MD formulation. Siden du har sensitiv hud bør du være nøye på å velge riktige produkter som passer din hud. Lykke til:)
desert_rose Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 takk for svar:) jeg er 20 år, så vil heller ikke ødelegge huden med for sterke produkt. har ikke såkalt 'problemhud', den er ganske normal (utenom porene). leter forsatt etter en god krem for sensitiv hud som ikke lager skinn/gjør seg fettete på huden. noen som kan anbefale noen? kjøpte Olay krem for sensitiv hud idag. spent på å se om den gjør jobben. den var jo billig og. lurer også på hvordan er det for huden hvis jeg begynner med en oppstramende krem~for å forebygge og holde huden ung..? er det altfor tidlig?
Jean Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Med en "uppstramande" kräm förebygger du knappast skador och åldrande i huden. Det kan du enbart förebygga med antioxidanter och solskydd om minst spf 30 numera då ozonskiktet är tunt. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 cosmica er milde,bra produkter.kjøpes på apoteket.
Gjest Gjest_Grete_* Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg foretrekker å bruke økologiske hudpleieprodukter. Hittil har jeg brukt Dr. Hauscha, men er ikke helt fornøyd. I det siste har det dukket opp så mange nye spennende merker på nettet. Fant mye interessant på www.greenspirit.no Fikk tilsendt prøve på en veldig bra fuktighetskrem derifra og vurderer å kjøpe hele hudpleieserien. Mild og god ansiktskrem synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 GUINOT. Milde og gode produkter til en okei pris dersom man bestiller fra USA
Gjest may britt Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 (endret) mary kay sine hudpleie produkter er fantstisk gode - bestselgende i usa i 15 år på rad.... det sier jo litt..... det er viktig at du velger riktige produkter til din hudtype og din alder.... jeg gir deg flere råd om du vil:-) e-post fjernet. Pasha mod Endret 4. januar 2009 av Pasha
Jean Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Helt enig med Lucky. Sedan om Mary Kay:Detta är ingen kliniskt dokumenterad hudvård, finns inga "aktiva" kroppsegna substanser. Varför Mary Kay har blivit så stort beror enbart på att på den tiden de startade, liksom Oriflame, var kosmetikaindustrin i sin linda. God marknadsföring, närmast sektliknande ambitioner, gott om pengar har gjort detta märke stort, inget annat. Det kommer aldrig vara ok för mänsklig vävnad att kunna penetrera lite essenser, växtoljor och annan dynga vår hy INTE kan ta upp. Mary Kay liksom många andra "välrennomerade" produkter, lägger sig på ytan och irriterar på sikt huden. Det gör även de flesta produkter med högt växtextraktsinnehåll. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Hilde Christina Skrevet 4. januar 2009 #12 Skrevet 4. januar 2009 Har du sensitiv hud ville jeg valgt Matis fremfor Decléor, jeg synes det merket er enda bedre enn Decléor er på sensitiv hud.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #13 Skrevet 4. januar 2009 Avenè som fås kjøpt på apoteket har blitt min favoritt. Jeg har sensitiv hud og tåler omtrent ingen ting, men denne serien har blitt redningen for meg. Føler at den gjør mer for huden min enn dyrere serier som declor gjorde.
Crianza Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bruker for tiden Babor og er kjempefornøyd. Dette merket virker i dybden og har kremer for hver alder og hudtype. Babor selges i hudpleiesalonger Litt dyr, men veldig drøy i bruk - og absolutt verd pengene. Min hud takker meg i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har lik hud som deg og med Clinique får jeg babyhud! Kjempedeilige produkter uten parfyme og allergitestet. Hvis ikke ville jeg i hvertfall valgt et produkt som ikke står på disse listene: http://www.dyretesting.no/forbruker/liste-r0d-alt.html
Rexina Skrevet 5. januar 2009 #16 Skrevet 5. januar 2009 Er også glad i Clinique:) Har sensitiv, fuktfattig hud som lett får kviser. Bruker Extra mild rens, mild toner, superdefence dagkrem og antioxidant nattkrem. Har også en rens fra DDF som jeg liker godt, men denne tørker ut huden, så bruker den bare innimellom. Transformation cream fra Jan Marini gjør også huden min veldig fin og glødende og tilfører mye fuktighet.
miss bs Skrevet 5. januar 2009 #17 Skrevet 5. januar 2009 er ikke meningen å bryte av her, men er det noen som vet om exuviance er fra samme leverandør som dermalogica?
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Kan noen foreslå en god hudpleieserie for fet og porete hud? Jeg har sjeldent kviser, men sliter med litt rødhet i kinnene.
Rexina Skrevet 26. januar 2009 #19 Skrevet 26. januar 2009 Nei, Exuviance er ikke fra samme leverandør som Dermalogica. Leverandøren til Exuviance er den samme som MD formulations, altså NeoStrata:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå