Gjest Gjest_forelska_* Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Når man er i et nytt forhold og ikke kjenner hverandre så fult godt, men er såååå forelsket i hverandre og velger å bli kjærster. Usikkerhetene er der, men forelskelsen er også der! Usikker på hvordan jeg skal oppføre meg, hva jeg skal forvente av ham, osv. Jeg liker å ta initiativ, foreslå ting, fortelle om følelser, være rett og slett åpen om det meste! Men jeg føler at han ikke gjør det samme! Hva er forelskelsen egentlig? Hvordan kan man være forelsket i noen og være usikker? Hvordan skal jeg vite at han har e samme følelsene som han sa han hadde i begynnelsen av forholet? Jeg er litt fokjølet og kan ikke se klart, men hadde vært hyggelig om noen gad!
waco Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 De førstene månedene er jo prøvetid, - han vil jo sjekke ut om du klarer å holde deg til bare ham og ikke tuller med kompisene hans eller noe sånt?
Gjest ts Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 De førstene månedene er jo prøvetid, - han vil jo sjekke ut om du klarer å holde deg til bare ham og ikke tuller med kompisene hans eller noe sånt? Kjenner ikke kompisene hans, og han vet at jeg ikke er den type som flyr rundt og flørter. Vi begge er voksene mennesker (26 og 39). Det faktum at han er mye eldre enn meg og at jeg ikke vet hvordan det blir når jeg tenker på barn (for om noen år vil jeg gjerne ha ett barn), gjør heller ikke saken enklere! Det er ikke noe særlig bra når man får second thoughts:s!
gullet76 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Selvsagt kan man være forelska og usikker, hvertfall mener jeg det... Jeg og min kjære testet hverandre ut i starten av forholdet. Selv om vi sa at vi var kjærester, og var kjempe forelska i hverandre.. Så tenkte man jo også på om dette var den rette, om vi var helt blenda av disse følelsene, passet vi sammen, ville barna gå overens etc etc... Etter 3 mnd valgte vi og satse for fullt, og etter 7 mnd kjøpte vi hus sammen :D Og selv om vi var litt frem og tilbake, og tenkte mye i starten av forholdet er vi helt sikre på at vi vil satse på et liv sammen nå.
Gjest ts Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Selvsagt kan man være forelska og usikker, hvertfall mener jeg det... Jeg og min kjære testet hverandre ut i starten av forholdet. Selv om vi sa at vi var kjærester, og var kjempe forelska i hverandre.. Så tenkte man jo også på om dette var den rette, om vi var helt blenda av disse følelsene, passet vi sammen, ville barna gå overens etc etc... Etter 3 mnd valgte vi og satse for fullt, og etter 7 mnd kjøpte vi hus sammen :D Og selv om vi var litt frem og tilbake, og tenkte mye i starten av forholdet er vi helt sikre på at vi vil satse på et liv sammen nå. Så hyggelig at det ble dere! Tror jeg må bare se an! Liker ikke å mase om noe, men hvis det forsetter sånn så blir jeg nødt til å si fra at det er sånn jeg føler det! Og da må vi se om det er noe som kan endres, eller si bye bye. Hvis det da ikke er den testinga (som jeg forøvrig mener kan gjøre det vanskelig, altså at man i stedet for å vise hverandre kjærlighet og positiv oppmerksomhet, fokusere å lete feil! Da finner man sikkert hauevis!) Blir bare usikker av hvordan det er pr dagens dato! Han er intressert, det vet jeg, men om han er forelsket i meg som han var for 3 mnd (da vi datet. Nå har vi vært kjærester i en mnd, men vi var nesten kjærester etter 2-3 ukers intens dating).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå