Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 "jeg rota med ............ og maja rota med han med capsen og bla bla" Sånne ting hører jeg hele tiden. er det virkelig så vanlig at alle driver å roter rundt ¨på fest i tenårene? blir litt satt ut når folk snakker om å rote med en per fest og slikt.
Olive Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Har alltid vært vanlig i min vennegjeng, også nå som vi ikke er tenåringer mer. Det skjer mer skjeldent nå enn før, da folk begynner å bli etablerte i forhold.
Rawien Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har aldri vært sånn, men kjenner jo en del som driver på sånn, så ganske normalt ja
momo Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 I tenårene var vel dette veldig standard ja. Var jo noe som skjedde på hver fest at noen rota med hverandre. Nå som jeg er 30 år så er ikke det vanlig på fester lenger. For vi som fester sammen nå kjenner hverandre stort sett veldig godt og de fleste av oss er i godt etablerte forhold.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 På tenåringsfester er det vel ganske vanlig ja, selv om jeg ikke gjorde det. I 20-årene slutta vi stort sett med det. Det var nok litt flørting ja, men ikke så mye klining. Min vennegjeng drev ikke med ONS i særlig grad. Nå i 30-årene er de fleste av oss i forhold, så da er det totalt slutt på roting og ONS når vi er ute på byen.
The Kitten Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Det er vanlig, men det er ikke slik at alle gjør det.
Perhaps Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Nå som jeg er 30 år så er ikke det vanlig på fester lenger. For vi som fester sammen nå kjenner hverandre stort sett veldig godt og de fleste av oss er i godt etablerte forhold. Det høres kjent ut. Men for oss single over 30: det skjer det også, bare at vi ikke sier "jeg klinte med han og han på festen i går". Vi holder oss kanskje til en å kline med på samme fest fremfor å sirkulere rundt som da vi var tenåringer. Men det er klart, er vi single på fest med bare par er det begrenset hvor mye drama vi kan få i gang.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Spesielt i andre halvdel av tenåra var dette veldig vanlig i min gjeng. Det var ikke så ofte sex inne i bildet men klining med både en og flere på samme fest var vanlig. Som flere sier blir det jo mindre av sånt etterhvert. Ser likevel ikke problemet men en halvtimes hyggelig klining på en fest også etter at man ikke er tenåring lengre. Dog har jeg ikke noe til overs for ONS (for min egen del), men klining er bare moro, så lenge man er singel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå