Gå til innhold

julegave til gutt på 18

Gjest Gjest_CHRISTINA_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vært fint om du skrev hva slags forhold du har til gutten (tante, bestemor, venninne, kjæreste) og hva slags prisklasse du ser etter, da blir det lettere å hjelpe :)

Hva med DVD eller PS-spill? Evt. gavekort på sted de selger dette.

Bok? Gavekort på kino? Brettspill? (kjære og jeg er i begynnelsen/midten av tyve-årene og synes dette er gøy :) )

Klær eller gavekort på dette? Deodorant/parfyme av fint merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem! Han er kjæresten min, og prisklassen ligger vel mellom 2-400 kr (fattige studenter er vi begge to).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har gitt min nevø opp gjennom årene (han er nå 24 år) han har fått boxere fra Bjørn Borg,Calvin Clain og Thorstein Helstad.Og dvder og masse godis.

Har variert fra år til år da.Og han synes at de gavene er de beste med hele jula... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parfyme går det vel mye av i den alderen. Viss du ikke vet hvilke han liker, går det helt fint å spørre på parfymeriet hvilke som er mest populære for gutter i den aldersklassen (men legg med en byttelapp i tilfelle).

Kokebok for absolutt nybegynnere (fint å ha når han sikkert snart skal flytte på hybel). Kom over en engang hvor det bl.a ble forklart hvordan man koker et egg. Husker ikke navnet, men på de store bokhandlene finnes det flere lignende tror jeg.

Ellers tror jeg boxer-idéen til Nope er veldig god. Vet at broren min også har sett veldig stor pris på slike gaver, for man har jo ikke akkurat råd til å kjøpe seg boxershorts for 199-299 mens man studerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS3 eller spill til en konsoll han har? Det kommer jo litt an på pris ... CD eller DVD er jo også greie og rimelige alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Meg_*

Alle trenger verktøy! -Og en 18-åring skal kanskje flytte for seg selv snart, eller har flyttet. Da kan det være kjekt med noe å skru med for å henge opp bildene, skru sammen møbler osv

Passer jo både til jenter og gutter. Er jo rosa kule verktøysett å få tak i til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min nevø på 18 kjøpte jeg ifjor et gavekort på Platekompaniet. Og han ble kjempeglad, sa han hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...