Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg så en fin jakke i dag på en dame i byen. Skal prøve å forklare her sånn at noen kan si om de har sett den i noen butikker! Det var en ganske pen jakke, altså stilmessig pen, ikke boblejakke eller noe sånt, men det var tydelig vinterjakke ('ullstoff') selv om den ikke var tykk i stoffet. Den var halvlang, altså ikke en lang kåpe, men godt over buksekanten. Den var delt i tre fargemessig, den øverste delen var sort, så var midjen mørkegrå og bunnen litt lysere grå. Noen som har sett denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 15. oktober 2008 #2 Del Skrevet 15. oktober 2008 Første jeg tenkte på var denne jakken fra H&M, men den er bare delt i to grå nyanser så det er sikkert ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den ligner litt, bare litt smalere i fasongen, men som du sier, det er ikke den. Jeg niglodde på jakken for å få med mest mulig detaljer sånn at jeg kunne fortelle om den, og er helt sikker på at den var sort øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Del Skrevet 16. oktober 2008 Innbiller meg at jeg har sett noe lignende i en HM- eller Ellos-reklame som kom i posten, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #5 Del Skrevet 16. oktober 2008 Innbiller meg at jeg har sett noe lignende i en HM- eller Ellos-reklame som kom i posten, men er ikke sikker. vi har en som du beskriver:) den er fra modern classic kolleksjonen på H&M et fint stoff og i samme lenge du beskriver og svart øverts og grått og vinrødt nedover tror nok det er denne. spør på H&M da vel så finner de den til deg:) koster rundt 698,- kr eller 798,- kr hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #6 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar, men det var absolutt ikke noe vinrødt i den. Sort - mørkegrått - lysegrått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #7 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar, men det var absolutt ikke noe vinrødt i den. Sort - mørkegrått - lysegrått! oki. kan være vi har denne i grått, sort og grått også. tror det. klarer ikke å huske alle klærne:S hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 16. oktober 2008 #8 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg så en fin jakke i dag på en dame i byen. Skal prøve å forklare her sånn at noen kan si om de har sett den i noen butikker! Det var en ganske pen jakke, altså stilmessig pen, ikke boblejakke eller noe sånt, men det var tydelig vinterjakke ('ullstoff') selv om den ikke var tykk i stoffet. Den var halvlang, altså ikke en lang kåpe, men godt over buksekanten. Den var delt i tre fargemessig, den øverste delen var sort, så var midjen mørkegrå og bunnen litt lysere grå. Noen som har sett denne? Jeg har sett denne på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #9 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har sett denne på H&M. Denne har vi ja:) var nettop innom butikken og den koster ca 798,- eller noe;) sort øverts, å så to gråtoner nedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #10 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk til begge! Har ikke sett den der ennå, men er vel kanskje litt varierende utvalg i butikkene. Kryss fingrene for at den passer kroppsfasongen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #11 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk til begge! Har ikke sett den der ennå, men er vel kanskje litt varierende utvalg i butikkene. Kryss fingrene for at den passer kroppsfasongen min. hvor bor du da? Denne er forresten på dameavdelingen ikke ungdomsklærne (merket divided) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 16. oktober 2008 #12 Del Skrevet 16. oktober 2008 Denne har vi ja:) var nettop innom butikken og den koster ca 798,- eller noe;) sort øverts, å så to gråtoner nedenfor Var også akkurat innom H&M her i byen, den koster 798,-. Det er minst et par uker siden jeg så den første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #13 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nå har du jo fått svar her, men hvorfor ikke spørre de som har en fin jakke, fine sko, fint skjerf osv neste gang? De fleste synes det er koslig med komplimenter og spørsmål om hvor de har kjøpt ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #14 Del Skrevet 16. oktober 2008 Foresten, du som jobber på H&M. Selger dere denne vesten i noen butikker, eller må den kjøpes online? "Grå eller svart vest: Kort, dobbeltknappet modell med ribbede kanter. Ribbestrikket bak. Lengde 53 cm i str 38. Finstrikket kvalitet i 100% bomull. Maskinvask 40º. 149,- " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 16. oktober 2008 #15 Del Skrevet 16. oktober 2008 Foresten, du som jobber på H&M. Selger dere denne vesten i noen butikker, eller må den kjøpes online? "Grå eller svart vest: Kort, dobbeltknappet modell med ribbede kanter. Ribbestrikket bak. Lengde 53 cm i str 38. Finstrikket kvalitet i 100% bomull. Maskinvask 40º. 149,- " Nå jobber ikke jeg på H&M (, men tilbringer kanskje litt mye tid der..), men jeg tror jeg har sett denne (hvis det er den du mener) i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå