camilla* Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jenta vår skal i rsdag og ursdagsbarnet ønsker seg ting med Hanna Montana? T-skjorter, sengetøy, permer ol har noen forslag til btikker hvor jeg finner dette?
camilla* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 ja - det hadde jeg ikke tenkt på..
Jade Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 De har Hanna Montana på lekebutikker også. Husk å spørre om det kan byttes. De får sikkert masse likt med slike spesifikke ønsker.
thapara Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 _hvorfor_ kjøpe Hanna Montana ting?! Har du sett det? Det er seriøst det dårligste jeg har sett i mitt liv.. ville heller kjøpt noe annet for å si det sånn (sorry)
Gjest Emera Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 _hvorfor_ kjøpe Hanna Montana ting?! Har du sett det? Det er seriøst det dårligste jeg har sett i mitt liv.. ville heller kjøpt noe annet for å si det sånn (sorry) Men du er muligens ikke i målgruppen..?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg jobber på toys r us og der får man hannah montana ting. Der får man pengene tilbake innen to uker med kvittering og uten kvittering så får du byttet uansett hvor lenge siden du kjøpte det, men da får du bare tilgodelapp;)
camilla* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2008 _hvorfor_ kjøpe Hanna Montana ting?! Har du sett det? Det er seriøst det dårligste jeg har sett i mitt liv.. ville heller kjøpt noe annet for å si det sånn (sorry) kjøper det fordi hun ønsker seg det og datteren min vil gi henne en gave som hun ønsker seg. Skjønner godt jenta mi her - det er alltid koseli å gi bort noe bursdagsbarnet vil ha ! Og det er gjennomtenkt , for jenta mi har fått vite hva venninnen har og ikke av Hanna M ting. Nå er det handlet inn - tusen takk for hjelpen alle sammen !
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 _hvorfor_ kjøpe Hanna Montana ting?! Har du sett det? Det er seriøst det dårligste jeg har sett i mitt liv.. ville heller kjøpt noe annet for å si det sånn (sorry) Vel, nå er jo ikke akkurat Hannah Montana i hovedsak laget for voksne heller da, men barn.
Gjest Raptuza Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Datra mi på ti har Hanna Montana matboks, cd, plakatar og klistremerker.....så det er poopis!!
camilla* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2008 Datra mi på ti har Hanna Montana matboks, cd, plakatar og klistremerker.....så det er poopis!! jenta mi gleder seg enormt til bursdag og gi bort masse Hana Montana ting !! Så at det er popis nå skjønner jeg ja !
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #13 Skrevet 18. oktober 2008 jenta mi gleder seg enormt til bursdag og gi bort masse Hana Montana ting !! Så at det er popis nå skjønner jeg ja ! Så flott, høres ut som en nydelig datter du har
camilla* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2008 Så flott, høres ut som en nydelig datter du har Tusen takk - jeg synes jo hun er nydelig. Og så har hun den gode evnen å tenke sg nøye om hva venninnene ønsker å få. Ikke bare gi noefor å gi noe. (av og til litt vanskelig for en mamma å finne frem til akratt det hun har tenkt, men jeg får det som regel til. Og gleden hennes og det å lære henne at det er viktig å tenke slik er verdt alt strevet!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå