Gå til innhold

Bryllup: Norge vs Sverige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg sommeren 09. Har alltid sett for meg bryllup i Norge, men skrekk og gru hvor dyrt det er! Er det vanlig å betale over 200.000 kr inkl. alt?

Vurderer derfor nå Sverige, og har funnet noen fine herregårder på internett.

Har noen hatt bryllup på Krokstad herregård? Har noen tips om andre herregårder? Kanskje noen sitter inne med tips fra Danmark også?

Veldig glad for alle tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er inne på noen bryllupsforum i Sverige og Danmark av og til (og i andre land.... blir aldri lei av å diskutere, spesielt når datoen nærmer seg). og blir nesten mismodig når jeg ser de diskuterer priser. Kjøper inn sjampanje til 30 kr flasken, og så videre. Sukk...

Hadde jeg skulle hatt et litt mer formellt bryllup, ville jeg absolutt ha vurdert å leie noe i Sverige. Har hørt om slott der gjestene kan bli en hel helg, med forpleining og overnatting, og det var jammen ikke dyrt!

Husker ikke nøyaktig hvor det var, men det var en tråd her for noen uker siden der en her hadde giftet seg på slott i Sverige der det var en slik pakke, og jeg syntes det hørtes veldig bra ut.

Ser for meg at med mitt hjemmelagde bryllup for 50 000 her i Norge, kunne jeg høynet nivået et par hakk hvis jeg hadde brukt de samme pengene i et av våre naboland...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...