Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fryktelig lysten på noe godt på kvelden for tida. Men sliter sånn med å finne på hva godt jeg kan lage.... Er det noen som har bra tips til meg? Det må ikke være noe som tar altfor lang tid å lage da, blir så man ikke orker å begynne da :gjeiper:

Ellers så ønsker jeg både sunne og mindre sunne tips, er stort sett alt etende :biggrin:

På forhånd takk.

NIKI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ost og kjeks

Spekemat og kjeks/brød

Grissini stenger med kremost eller dip

Chips og dip

Cheeze doodles

Peanøtter

Smågodt

Twist

Laban seigemenn

Pandalakris

Kunne skrevet forslag i det uendelige... :sjenert:

Skrevet

Sunne tips;

smoothies, grønnsaker og dipp av kesam, hummus(go green har gode ferdigdipper)ol, knekkebrød med løvtynn pastrami, salat, dijonsennep og tomat, fukt og bær med vaniljekesam eller yoghurt..

Ikke så sunne tips;

Ostesmørbrød, pitapizza, arme riddere, pasta med chili og hvitløk olje,

sjokolademilkshake m en skvett baileys...

Skrevet

Jeg har dilla på epler, skåret i tynne skiver som man har litt sukker/sukrin og kanel på. Varmes i microen til de blir litt bløte. Og nytes! Nam!

Rosiner... en kopp kakao. Epleskiver med noen skiver parmesan på. Grove scones man har bakt selv og kan tine. Litt popcorn.

De usunne mulighetene er jo uendelige. ;)

Skrevet
hummus(go green har gode ferdigdipper)

Hvor kjøper du disse?

Har sett at Maxi har Go Green-kartongene med bønner/linser/salsa osv, men har ikke sett dippene. Så på hjemmesiden til Go Green og hummusene og auberginedipen så veldig god ut. Har lett lenge etter ferdighummus i Norge, har ikke utstyr til å lage det selv her + at det er så kjekt å kjøpe ferdig. :)

Skrevet

- skive med egg og rekesalat

- speilegg

- havregrøt med cottage cheese, syltetøy, nøtter og muligens også kanel

- cottage cheese med syltetøy

- frokostmuffins, går like bra som kveldsmuffins ;) Sånne med nøtter og tørket frukt, finner mange oppskrifter om du søker på breakfast muffin

- lapper av ymse slag, rislapper, eggelapper, osv

- scones

Listen er lang, ja... Du kan jo lage ting og ha i frysen, så er det raskt å varme seg litt godt.

Skrevet
Hvor kjøper du disse?

Har sett at Maxi har Go Green-kartongene med bønner/linser/salsa osv, men har ikke sett dippene. Så på hjemmesiden til Go Green og hummusene og auberginedipen så veldig god ut. Har lett lenge etter ferdighummus i Norge, har ikke utstyr til å lage det selv her + at det er så kjekt å kjøpe ferdig. :)

De har dem på Ultra, ihvertfall... :) (Tok meg friheten av å svare selv om jeg ikke er gjesten som nevnte dem!)

Gjest Gjest_sunny_*
Skrevet

- Paranøtter/mandler/cashew

- Tortillas med guacamole eller salsa

- Cottage cheese eller kesam med en dæsj fun light

- yoghurt med fedon-müsli

- knaskerøtter

- vaniljeyoghurt med litt hakket mørk sjokolade

- quesedillas

- Havrelapper med syltetøy og rømme (laget av en tjukk porsjon havregrøt, rør inn 1-2 egg, litt sukker og evt litt cottage cheese)

- eggerøre (med laks, eller på en skive med kaviar om du liker det)

- smoothies (min favoritt er 2 deler bringebær, 1 del blåbær, 1/2 banan, litt appelsinjuice og et beger yoghurt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...