Gå til innhold

Oljeovn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hva som er det beste alternativet for oljeovn?

Oljeovnen vi har nå har vi ikke hatt noe problem med(og den var billig), men begynner å bli tom for olje så vi må kjøpe inn noe nytt. Har hørt så mye om disse ovnene, og har lite lyst til å vokne opp midt på natten av at ovnen eksploderer.. Hva er det beste alternativet? Og hva er mest energisparende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panelovn, med mulighet for dag- og nattsenking av temperaturen. Jeg har en kjekk ovn som setter ned temperaturen på hverdagene når jeg er på jobb, og hver natt. Man kan stille inn hvor lav/høy temperaturen skal være i de forskjellige tidsintervallene, og også hvor lenge hvert intervall skal være og når det skal begynne.

Gjest Gjest_amk_*
Skrevet
Panelovn, med mulighet for dag- og nattsenking av temperaturen. Jeg har en kjekk ovn som setter ned temperaturen på hverdagene når jeg er på jobb, og hver natt. Man kan stille inn hvor lav/høy temperaturen skal være i de forskjellige tidsintervallene, og også hvor lenge hvert intervall skal være og når det skal begynne.

Og hvor får man tak i slike? Og hvor mye koster de?

Skrevet
Og hvor får man tak i slike? Og hvor mye koster de?

Jeg kjøpte min på Elkjøp, til noen hundringser. Det avhenger av størrelse på ovnen, hvor mange watt du trenger og slikt. De har flere forskjellige typer.

De selger slike ovner i de fleste elektrokjeder, Expert har også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...