Gjest kokelimonke Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 forslag???? er meg å min kjære som skal ut å spise på fredag.. tenkt litt på en indisk vi har vert på, på aker brygge.. men litt lyst å prøve noe nytt. på amerikanske tv programmer å sånn har de ofte fks kina restauranter hvor man får rått kjøtt md stekepanne i midten av bordet å kan steke selv å sånn.. ser etter no i den gata!! evt mye småretter (mye mat.. ) men gooood mat.. for 2. hvor man kan sitte å plukke litt:)
AnetteR Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er stor tapasfan. Et par favoritter i hovedstaden: San Leandro ved Majorstuen. Delicatessen på Grünerløkka Jeg har vært på så vanvittig mange bra og rimeligere steder på løkka, men kommer dessverre ikke på flere navn akkurat nå. Men sikkert andre som har bedre oversikt enn meg her inne=)
AnetteR Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Tapas på Delicatessen på Løkka? Artig at du klarte å poste den mens jeg skrev innlegget mitt=) Det er virkelig et fantastisk bra sted. Men her må man nok ha bordplassering selv på en hverdag, eller regne med litt kø.
Gjest kaffedama Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor mye penger skal dere bruke da? Mannen og jeg har vært på endel restauranter hvor man kan bestille femretters meny og evt vinmeny til, prisene for fem retter ligger fra 500-800 ca? + Ca det samme for vinmeny. Eks: Raymonds Mat og Vinhus (tror det ligger i nærheten av Vika, lenge siden jeg var der nå) Hos Thea (Drammensveien) Restaurant Eik (rett ved trikkeholdeplassen på Tullinløkka) Arakataka (litt oppafor Youngstorget) (femretters 400 kr)
Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Anbefaler Vognmand Nilsen på "nye" Grønland. Her Kan du se menyen deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå