Gjest Svømmeguri Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er gravid, og har tenkt at svømming er en bra treningsform for meg. Sliter lite på bekken og ledd, og styrker hele kroppen. Men nå har det seg slik at jeg ikke har vært i svømmehall på mange år, og må oppdateres litt. Hva er vanlig bekledning? Er det badedrakt eller bikini som gjelder? Må si det frister mest med badedrakt siden magen begynner snart å poppe ut. Noen som vet om noen steder hvor man kan kjøpe en badedrakt for gravide (som ikke er pløsete, men elastisk slik at magen kan vokse i den.) Er bare 10 uker på vei, så har ikke mage enda. Takk for svar!
ToveM Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg bruker jeg alltid badedrakt i svømmehaller.
Gjest Elfrida Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Badedrakt er mest vanlig for de som er der for å svømme. Men hvis du ikke finner noen gravidbadedrakt, eller ikke gidder å kjøpe, så tror jeg ikke folk vil reagere på at du stiller i bikini med struttende mage.
Muffinsdilla Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 De jeg har sett med gravidmage har hatt på seg bikini. Ingen som bryr seg om hva du har på! Men litt viktig at bikinien sitter ordentlig, irriterende å måtte rette på den hele tiden når man svømmer!
Gjest *Mim* Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har arvet en gravidbadedrakt (kjøpt på HM), og bruker den. Deilig å svømme, og kjenne at kroppen virker litt igjen! Hadde brukt bikini om jeg ikke hadde hatt den badedrakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå