ninuska_ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) . Endret 11. mars 2018 av ninuska_
Jade Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hopp i det! Det kan være triveligere enn du tror!
AnetteR Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Er det bedre om du kombinerer det med middagsbesøk, slik at det ikke blir å bare sitte å prate? Eventuelt invitere dem med på en fottur eller utflukt et sted? Kanskje museumsbesøk eller kino? Da viser du jo at du har lyst til å bruke tid med dem. Noe jeg ofte gjør om det er pliktbesøk eller andre avtaler jeg ikke har lyst til, er å avtale i god tid. Da virker det så lenge til, at det er enkelt for meg å avtale. Så kan man nesten ikke trekke seg rett før.
ninuska_ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg vet det er trivelig, det er ikke det i det hele tatt, jeg trives i deres selskap, men jeg liker ikke når det blir kaffe og prating. Jeg føler meg ukomfertabel med det, kanskje jeg skal invitere dem på noe utenfor huset ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå