Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Om dere fant naken bilder med kjæresten din og xen hans, og da mener jeg bilder med penetrering, naken bilder av både han og henne? Ville det fått invirkninger på deres samliv, eller er det noe du bare ville ha ledd bort?
Nabodama Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Det hadde vært et sterkt syn ja! Vet ikke hvordan jeg hadde reagert, annet enn at bildene ville vært i hodet mitt i lang tid. Og jeg hadde lurt på hvorfor han hadde dem NÅ.
Gjest Tigress Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Eg hadde bedt han leggje dei vekk. Truleg ville eg ikkje mista noko særleg med nattesømn av det.
-LilleFix- Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Da ville jeg gitt han dem og bedt han om å legge dem bort. Utover det så hadde jeg ikke brydd meg om det, alle har vi en fortid.
_Selma_ Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde lurt veldig mye på hvorfor han hadde de enda, rett og slett spurt han rett ut og sagt at de måtte fjernes... hadde sikkert gått å tenkt på de i ettertid også
Jigva Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 De hadde nok ligget på netthinnen en stund, selv om jeg sikkert hadde fornektet det. Det er greit at alle har en fortid, men man trenger jo ikke å se bilder fra den. Forresten: han hadde fått streng beskjed om at de skal slettes, ødelegges og forsvinne fra livet hans så sant han ikke ønsker å bli sammen med henne igjen. Dette av hensyn til både henne og meg, sansynligvis vet hun ikke at han har dem og jeg kan ikke tenke meg annet enn at hun gjerne vil at de skal ødelegges nå som forholdet er over.
Gjest Betty89 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Spørs når i forholdet jeg hadde oppdaget dem. Var det i begynnelsen, ville jeg blitt litt sjokkert, men ikke tenkt så mye på det, om han slettet dem med en gang. Hadde jeg funnet det 1-2¨år inni forholdet hadde jeg blitt forbannet pga at de ikke var slettet!
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde blitt sint, lei meg og kvalm. Tror jeg bare hadde kasta det selv, ikke bedt han om å gjøre det.
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde mislikt det sterkt, men det hadde nok kommet veldig an på hvor jeg fant de. Forskjell på nattbordskuffen eller i en gammel gjenglemt eske på loftet.
Jade Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg hadde gått utifra at han hadde glemt å ødelegge dem, og spurt om det var greitt at han ødela dem (Lurespørsmål, selvsagt. Jeg hadde blitt veldig sur om han hadde nektet). Tror ikke jeg hadde mistet nattesøvnen pga funnet. Enig med Gitte: lokasjonen har mye å si! Endret 16. oktober 2008 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå