Karma Police Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har en kompis som bor et stykke unna, så som regel så prates vi kun over nett og mobiltelefon. Begge er single og bruker litt tid på å snakke vel.. "dirty" (hater det ordet) til hverandre, sende over bilder, bruker webcam osv. Mesteparten av tiden snakker vi altså "kompisprat", om filmer, musikk og nomale venneting. Men i ny og ne blir vi rett og slett kåte på hverandre. Har hatt sex kun tre ganger med ham, og er fortsatt kun venner -ikke snakk om noe forelskelse her. Og det ser ut til at vi begge liker å ha det sånn, vi snakker ikke om det, ingen har behov for å ta det opp. Greit nok med "pulekompiser", "elskere" osv. , men dette er en fyr som er mer enn bare en jeg har noe seksuellt for, jeg er skikkelig glad i ham -som en venn! Er det bare jeg som er vanskelig nå, eller er dette et litt "unormalt" forhold? Bryr meg forsåvidt ikke om hva venner mener, men nå er det heller ingen av vår mange felles venner som vet noe om dette. Men går det an å ha en god venn som KUN er en venn, men samtidig en jeg tenner på? Han er den eneste kompisen jeg aldri har sett for meg som kjæreste, men som jeg alikevel tenner på nemlig. Har hatt elskere og ons, men dette er annerledes -forholdet er midt i mellom det jeg kan sette ord på! Kan et vennskapsforhold vare om dette er en del av det hele? Noen som har noen synspunkter?
Gjest virvelvind Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har hatt nøyaktig samme typen forhold selv for et par år tilbake og vi driver på enda, dog mye sjeldnere enn før. Hvis begge dere trives med situasjonen og begge er klare på at det ikke er følelser utover kåtskap og vennskap involvert burde det jo gå helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå