Lille fugl Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Vet noen om en side på internet hvor en kan lære å spille Til Elise. Gjerne for så amatører at en ser bildr av hvilke tangenter en skal trykke på
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 jeg hadde den før men ikke nå lenger dessverre... notene ligger nok på nett et sted. ville bare si at dette er en av de enkleste å spille selv om den egentlig er så eh proff
molline Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline
Vaarin Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Har ikke det du spør etter, men hvis du liker Für Elise så anbefaler jeg sterkt å høre disse to sangende; 1. Accept - Metal Heart 2. Dimmu Borgir - Metal Heart (Accept cover) Finner begge på jutub Hvis du ikke er interessert i den type musikk så kan du alltids bare spole fram til soloen. Für Elise spilt med gitar - ubeskrivelig bra! Dimmu sin er litt bedre (kvalitet), da Accept er noe gammelt og "trøkker" derfor ikke like mye. Men absolutt verdt og høre begge Endret 31. oktober 2008 av Vaarin
Rosalie Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Noter YouTube video <----det er første del, finner flere deler på youtube. Søk også på "für elise tutorial" på youtube...finnes mange lære-bort-videoer der. Hvorfor veksler de mellom å kjøre basstemmen i G-nøkkel og F-nøkkel? Er ikke det unødvendig forvirrende? (sliter med å veksle mellom G- og F-nøkkel fra sang til sang, liksom...)
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Noter YouTube video <----det er første del, finner flere deler på youtube. Søk også på "für elise tutorial" på youtube...finnes mange lære-bort-videoer der. Sjekk også denne (ca 4 min ut i videoen): [url=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå