Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Del Skrevet 15. oktober 2008 det går vel ikke an, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 15. oktober 2008 #2 Del Skrevet 15. oktober 2008 tja, till en viss grad går det ann å ha kjemi over nett men det kan ikke sammenlignes med det å treffes irl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Del Skrevet 15. oktober 2008 tja, till en viss grad går det ann å ha kjemi over nett men det kan ikke sammenlignes med det å treffes irl. ok, da må det være inbillt, følte jeg fikk skikkelig kjemi men en ..og det var av en slik karakter jeg ikke har opplevd på lang tid... kanskje det er ønsket om å oppleve det igjen som førte til den reaksjonen, ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 15. oktober 2008 #4 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har helt klart merket bedre kjemi med noen og dårligere med andre over nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 15. oktober 2008 #5 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det ser man jo bare her inne. Noen liker man, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 15. oktober 2008 #6 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Selvfølgelig er det kjemi over nett også, bare ikke i like stor grad som når man kan se personen i øynene og lese kroppspråk. Endret 15. oktober 2008 av virvelvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #7 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det ser man jo bare her inne. Noen liker man, andre ikke. Sant nok, det er i hvertfall " noe ".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #8 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jo visst går det an. Men et problem som kan oppstå er at du har kjemi med en som ikke finnes om personen bare har presentert seg selv delvis riktig. Dermed kan man ha kjemi på nettet men ikke i virkeligheten. Men dersom begge har vært helt seg selv er det stor sannsynlighet at man klaffer irl også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. oktober 2008 #9 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har ikke følt at jeg har kjemi med noen over nett, den finner jeg først ut av når man møtes IRL. Men at jeg lettere finner tonen med enkelte, enn jeg gjør med andre over nett, er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullet76 Skrevet 15. oktober 2008 #10 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jovisst er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. oktober 2008 #11 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 17. oktober 2008 #12 Del Skrevet 17. oktober 2008 kjemi over nettet går. Men om det er kjemi i det virkelig liv når man møtes er noe helt annet! Kjemi finner man fort om man har lik type "skrivestil", "netthumor" ol. Og blander man dette med like interesser så oppnår man en kjemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 17. oktober 2008 #13 Del Skrevet 17. oktober 2008 det går vel ikke an, eller? Klart det går, folk som sier det ikke går har da bare ikke opplevd det selv, men det betyr da ikke at det ikke går for det. Jeg fikk en utrolig god kjemi over nett både med min ex, som jeg var sammen med i 9 år og min nåværende kjæreste som virkelig var god kjemi. Det var riktignok helt annerledes å møtes, begge ble litt overrasket og trengte litt tid, men nå blomstrer kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #14 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jo, det kan man. Jeg opplevde en sterk kjemi med min eks som jeg først ble kjent med på nett. Det var helt utrolig. Jeg visste ingenting om han likevel fikk jeg denne pirrende magefølelsen etter bare noen minutter. Vi diskuterte utenrikspolitikk og jeg visste ingenting om han, men ble forelsket første kvelden vi chattet. Vi var sammen i 6 år. Det var magisk. Han er fortsatt min beste venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mai_* Skrevet 19. oktober 2008 #15 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, man får ikke det over nett! Hvrdan er det mulig? du setter deg opp et bilde av fyren du vil at HAN skal SE ut! Tull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #16 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, man får ikke det over nett! Hvrdan er det mulig? du setter deg opp et bilde av fyren du vil at HAN skal SE ut! Tull... For meg hadde det ingenting med utseende å gjøre. Det var mer at vi kommuniserte så bra og hadde mange personlige likheter. Jeg ble veldig tiltrukket av personligheten hans og meningene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 19. oktober 2008 #17 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, man får ikke det over nett! Hvrdan er det mulig? du setter deg opp et bilde av fyren du vil at HAN skal SE ut! Tull... Hvorfor kan ikke det gå for andre? Er det mulig å være så trangsynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. oktober 2008 #18 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, man får ikke det over nett! Hvrdan er det mulig? du setter deg opp et bilde av fyren du vil at HAN skal SE ut! Tull... kjemi handler da mer om hvordan du kommuniserer og omgås h*n og har fint lite med utseene og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 19. oktober 2008 #19 Del Skrevet 19. oktober 2008 selvfølgelig går det ann! men, når man bare komuniserer over nett så blir det fort bare den "finpussede" siden man ser av en person, om du skjønner.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 20. oktober 2008 #20 Del Skrevet 20. oktober 2008 det går vel ikke an, eller? Joda, d går fint an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå