Adelina Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har vært i mange bryllup til nå, og nå er det heldigvis min tur. Men jeg har lyst å ha noe nytt i mitt bryllup, noe moderne og utradisjonelt. Synes kanskje at noen av dagens bryllup kan bli litt kjedelige. Og så er det veldig mye overaskelser til brudeparet..jeg har lyst å gi noe tilbake til alle som er så snille å gir oss en så flott dag med masse nydelige overaskelser... Alså noe nytt, rett og slett! Har dere noen erfaringer eller ideêr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Vi skal ha grilling kvelden før for alle gjester som vil og så skal vi ta gjestene med på tur mellom vielse og festmiddag. Ellers er det jo bare fantasien som setter begrensningene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Vi skal sannsynligvis leie en båt og ta med gjestene på sightseeing i skjærgården dagen etter bryllupet. Vi har nesten bare tilreisende gjester, så det synes vi ville være hyggelig. Vi håper på fint vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har lekt med tanken å ta med alle gjestene på en busstur hvor alt fra sykehuset hvor vi ble født, skoler og stedet for første stevnemøte blir vist, samt litt hyggelige historier fra oppvekst blir fortalt. Til slutt ender bussen opp på den videregående skolen hvor vi traff hverandre, og mest sannsynlig kommer til å ta bilder i nærheten av. Vi kommer da til å gå samlet opp med gjestene til festlokalet, kan bli stas med en rekke med festkledde folk, og heldigvis er det kun 5 min gange. Men så langt er dette bare en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kmm Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 for en flott tanke med en tur mellom kirken og festen! Det skal jeg skrive ned i tipsnotatene mine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 for en flott tanke med en tur mellom kirken og festen! Det skal jeg skrive ned i tipsnotatene mine!!! Husk bare på at turen ikke blir for lang! De fleste har pensko/lakksko/høyhælte sko som ikke nødvendigvis er spesielt gode å gå i. Man skal jo helst overleve en hel dag+kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 Husk bare på at turen ikke blir for lang! De fleste har pensko/lakksko/høyhælte sko som ikke nødvendigvis er spesielt gode å gå i. Man skal jo helst overleve en hel dag+kveld jeg tenkte jo ikke på noen langtur da! Kanskje heller en tur på stranden med litt karnapeer eller noe??? vi får se. ideen er iallefall god, for mange som kommer kjenner lite til stedet vi bor på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. juni 2003 #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er vel kanskje ikke akkurat sååå anderledes og vi gav kanskje ikke gjestene så mye igjen slik som du nevner, men vi overrasket iallfall folk med å ikke danse tradisjonell vals. I tillegg synes folk det var morsomt at jeg overrasket mannen min med en sang om hvor ille det skulle bli for ham nå som vi var gift. Ellers hadde vi en kveld sammen med familien torsdag før bryllupet, og dette var kjempekoselig. Tror de satte veldig pris på det. Forøvrig kan det jo være mulig å holde en tale eller lage en sang hvor man takker hver enkelt gjest ekstra og litt spesielt for at de kom og for eventuell hjelp i forbindelse med bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #9 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har lekt med tanken å ta med alle gjestene på en busstur hvor alt fra sykehuset hvor vi ble født' date=' skoler og stedet for første stevnemøte blir vist, samt litt hyggelige historier fra oppvekst blir fortalt. Til slutt ender bussen opp på den videregående skolen hvor vi traff hverandre, og mest sannsynlig kommer til å ta bilder i nærheten av. Vi kommer da til å gå samlet opp med gjestene til festlokalet, kan bli stas med en rekke med festkledde folk, og heldigvis er det kun 5 min gange. Men så langt er dette bare en tanke.[/quote'] dette høres litt kjedelig ut synes jeg.. gjestene er der fordi de er glad i dere og ønsker å feire dere.. men detaljene som betyr noe for forholdet dere kan likevel bli kjedelig kost på en dag som det... og gjester som sitter på en buss kan fort føle seg "kidnappet til kjedsomhet".. og det er vel ikke bra for humøret før middagen osv.. vel.. det var min mening.. om hvordan jeg hadde reagert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 12. juni 2003 #10 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg synes også dette hørtes litt kjedelig ut, med mindre mann er foreldre, søsken eller annen nær familie av brudeparet. Tror neppe jeg hadde blitt med på en sånn bussrunde om jeg skulle i et bryllup... Men jeg synes jo tanken er veldig god og en ide kan kanskje være å lufte tanken for gjestene før man eventuelt bestemmer seg for noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå