Bestemor Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Har begynt å bruke Kanebo 38 mascaraen. Liker den veldig godt,men hvordan fjerne den på en effektiv måte? Syns ikke den gikk så lett av med bare vann. Noen gode råd?
Gjest Gl@mB@be Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Må ikke vannet være 38 grader for at den skal gå bort?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skyller bare øynene i vann under springen, samtidig som jeg skyller rensemelk av ansiktet. Etterpå drar jeg mascaraen av øyenvippene med neglene.
Parfumfreek Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Det er ikke nødvendig å dra av mascara'n. Dynk en klut med så varmt vann du orker. Hold den mot vippene i ca 10 sekunder. Nå løsner den fullstendig, og kan bare rulles rett av
Bestemor Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Det er ikke nødvendig å dra av mascara'n. Dynk en klut med så varmt vann du orker. Hold den mot vippene i ca 10 sekunder. Nå løsner den fullstendig, og kan bare rulles rett av Takk for svar,dette fungerte jo ganske bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå