Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til passende drinker eller snacks til ein Halloweenfest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Henger meg på denne :)

Skal selv ha haloweenfest!

Skal ivertfall lage gele (tenker på å lage spritshots :fnise: )

Også skal jeg lage muffins. Jeg bruker å lage vanlig smørkrem som glasur, men har i blå og orange konditorifarge! da blir de ekstra spesielle. Tenker også på å lage minipizza, grei snacks som kan komme frem litt senere når folk har lyst på noe godt.

Skal også lage en punsjbolle! Hvis noen har noe tips, så er det supert. Men jeg lurer på om jeg skal kjøre på med blå konditorifarge oppi der også! Haha. Å, jeg gleder meg :D

Endret av Beepeeker
Skrevet
Også skal jeg lage muffins. Jeg bruker å lage vanlig smørkrem som glasur, men har i blå og orange konditorifarge! da blir de ekstra spesielle.

Eg har planer om grønne :fnise:

Skrevet

Jeg har laget brownies med spindelvevmønster (bruker melisglasur som dekor), det samme kan gjøres med eks. muffins.

Ellers kan også dekorere kaker o.l. med plastinsekter (edderkopper i plast er tingen)

Har også laget krydrede kjeks/søte kjeks og trykket de ut med kakeformer i Halloween-figurer (kjøpt på Accessorize)

Servert oransje drinker..Grønn gelé er også en idé og godteri/snacks i brunt/sort/oransj (lakrissnører er et must) :)

Inspirasjon :)

Skrevet

Kjempe stiligt!

Men er det noen som har forslag om korleis hjernegelene kan lage?

Skrevet

vask en engangshanske/gummihanske, fyll med vann og frys. Så får du en oh so scary isbit til å kjøle ned punchbollen din med....

Skrevet

googlet litt og det ser ut som om det en egen "hjerneform" som blir brukt.

Skrevet
googlet litt og det ser ut som om det en egen "hjerneform" som blir brukt.

Da var hjerneformen bestillt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...