Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har funnet noe på nettsidene til H&M som jeg gjerne vil ha, men ønsker å kjøpe det i butikk da jeg må prøve det på først. Derfor lurer jeg på, er det sikkert at de har det samme i butikken som på netthandelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 15. oktober 2008 #2 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nei, det har de ikke. De kan nok ha hatt det inne/får det, men er absolutt ikke sikkert at de har det samme. Men print ut bilde og varenummer, og ta med deg i butikken. Jeg fikk en gang opplyst at Oslo City er den butikken med mest varer fra katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 15. oktober 2008 #3 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så godt som alt de har i katalogen har de også i butikk. Tidligere, da det het Rowells, var katalogen "egen" butikk men dette er slått sammen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 16. oktober 2008 #4 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så godt som alt de har i katalogen har de også i butikk. Tidligere, da det het Rowells, var katalogen "egen" butikk men dette er slått sammen nå. dette er stortsett slått sammen bare at når katalogen kommet ut er dette varer for hele vinteren, forskjellige ting kommer senere enn august, sånn som langt ute i sep, okt, nov osv:) men stortsett alt nå kommer ut i butikk ja bare mye senere jeg jobber på h&m. hva er det du er på utkikk etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå