Gjest kuva Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Ja så er det vår tur da. Har dere like mye å gjøre som meg nå så stresser dere. Det er utrulig mange små detaljer som skal på plass!!!! Er veldig gla for at jeg har ordnet alt som kunne ordnes god tid i forveien.Har neppe hadd tid til å sitte å lage bordkort akkurat nå!!! Nervene er begynnt å komme litt , er atpåtill forkjølet & har mistet stemmen.Men får vi ikke større problemer enn det så er jeg bare lykkelig!! De første gjestene er allerede på plass, så nå begynner det virkelig å gå opp for meg at snart er jeg gift!!!! Så hvordan er stemningen hos dere da like kaotisk!!????????? Uansett alle 14 juni bruder LYKKE TIL i helgen!!!! Hilsen spendt brud.
brudjuni Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Hva har jeg glemt??? Skal også gifte meg på lørdag, men føler at jeg er i så god rute at jeg nesten slapper av for mye. Alt av sanghefter, bordkort, kirkeprogram, bestilling av blomster, bestilling av mat og drikke er vi ferdige med. Skal prøve kjolen for siste gang i kveld, og har øving i kirken i morgenkveld. Negldesign har jeg etter lunsj i morgen, og på fredag skal vi bare ta det rolig i lokalet med bordpynting osv., samt pynt bilen og slappe av sammen med gjestene. Bryllupsnerver har jeg ennå ikke fått, men regner med de kommer. Er en ganske lettrørt person, så jeg regner med at jeg kommer til å "grine" mye på lørdag (lommetørkle er pakket) Drar til foreldrene mine på fredag for å sove siste natten adskilt fra min kommende mann. Drar derfra på lørdag å møter forloveren min hos frisøren, for deretter å dra sammen til fotografering og kirke. Brudgommen fikk reg.skiltene til veteranbilen i går, og var på prøvetur i går kveld. Skikkelig stillig! GRATULERER TIL ALLE SOM HAR VALGT SAMME BRYLLUPSDATO SOM OSS! Er forresten min 25-års dag!!!
RoadQueen Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Lykkeønskninger til dere og alle andre som gifter seg den 14. juni. Måtte dere få en fin dag og en fantastisk fremtid.
Solstrålen Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Lykke til alle 14 juni bruder!!! Håper værgudene smiler til dere og at dere får en HELT FANTASTISK DAG!!!
Pusekatt Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Tvi-tvi, alle sammen! Håper dere får en fantastisk dag med nydelig vær!
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #6 Skrevet 11. juni 2003 Vi skal kjøpe all alkohol på fredag, og ser med gru på hvor mye bæring det blir. Bare til middag har vi 65 flasker + all øl, vin, rusbrus, sprit etc til baren senere. Så kom jeg på at vi ikke har fått kopiert opp sangene....Men det fikser vi vel også på fredag tenker jeg. Og binde de sammen somm hefter. Uff, ja gift blir vi vel uansett :)
14062003 Skrevet 11. juni 2003 #7 Skrevet 11. juni 2003 Alt ser ut til å bli i boks hos oss. Fytti rakkern så mye å styre med nå på slutten, men det går. Jeg mangler fortsatt sko. F*** ta bridalshoes og deres garantier!
brudjuni Skrevet 11. juni 2003 #8 Skrevet 11. juni 2003 Vi skal kjøpe all alkohol på fredag, og ser med gru på hvor mye bæring det blir. Bare til middag har vi 65 flasker + all øl, vin, rusbrus, sprit etc til baren senere. Så kom jeg på at vi ikke har fått kopiert opp sangene....Men det fikser vi /quote] Hvor mye brus beregner dere til middagen og resten av festen? Er litt usikker på om vi har kjøpt inn nok
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #9 Skrevet 11. juni 2003 Vi har ikke regnet nor på det. Vi skal ikke ha barn eller gravide på middag, så vi kjøper inn noe munkholm, farris, cola og solo dersom det er noen som ikke drikker alkohol av andre årsaker. Kan derfor ikke hjelpe deg dessverre. 71 timer og 12 minitter igjen
Tamia Skrevet 11. juni 2003 #10 Skrevet 11. juni 2003 Ja, det begynner å nærme seg nå. Har fri fra jobben i dag, men føler at det meste er på plass så jeg har bare strøket brudekjolen min og tatt en del telefoner. Jeg har dobbeltsjekket alt, men da jeg ringte musikeren i går for å avtale når han skulle komme, sier han at han ikke kan allikevel. Dette har jo vært avtalt i flere måneder, jeg skulle bare ringe å gi beskjed om klokkeslett. Han påstår at han har mistet lappen med navn og telefonnummer, så derfor har han ikke fått tak i meg. Useriøst, mener jeg. Han lovet å finne noen andre som han skulle sende istedet, men jeg skjønner ikke hvordan han har tenkt til å få til det. Da vi booket ham for flere måneder siden, var jo mange opptatt allerede da. Venter på telefon fra ham nå. Hvis ikke han finner noen å sende, veit jeg ikke hva jeg gjør.. Men vi har jo mange av familie og gjester som spiller gitar og synger, så det kan jo løses på den måten. Men jeg hadde jo tenkt at de skulle få være gjester denne dagen... Håper det ordner seg.
Kaktus Skrevet 11. juni 2003 #12 Skrevet 11. juni 2003 Lykke til alle sammen!! Tamia: Håper det ordner seg med musiker - er helt enig i at det var utrolig uproft!
Tigerlilje Skrevet 11. juni 2003 #13 Skrevet 11. juni 2003 Ja nå nærmer det seg!! Jeg ble kastet ut av huset igår, og sov over hos mine foreldre. Min kjære skulle skrive tale, og da måtte han ha ro og fred.. Det meste er i orden nå tror jeg. Har fått på negler idag, og det er så merkelig å skrive med dem. Skal prøve kjolen for siste gang imorra. Den hentes på fredag og henges ned til frisøren sammen med alt tilbehør. Så slipper jeg å tenke på å ha det med meg til foreldrene mine, for deretter å ta det med tilbake. Vi har fått låne ei fin sjøbod til å overnatte i på bryllupsnatta, da alle hoteller i kristiansand var fullbooket. Gleder meg masse til å våkne opp med bølgeskulp og måkeskrik ved siden av MANNEN min til søndag... Nå skal jeg ta meg en tur på polet å handle litt vin. Det må jo til... Ellers skal jeg til tannlegen å få polert tennene mine imorra, slik at de blir fine og hvite til den store dagen. Passet egentlig ganske bra med inkallelse nå.. :D Lykke til alle sammen. Håper og tror vi alle får en helt fantastisk dag!! Er nesten ikke til å tro at vi snart er gift! De siste ukene har jo bare flydd av gårde.
Gjest Madden Skrevet 11. juni 2003 #14 Skrevet 11. juni 2003 Lykke til jenter!! :D Håper at dagen blir så fantastisk som dere har drømt om!!
foxie Skrevet 11. juni 2003 #15 Skrevet 11. juni 2003 Ja det går fort nå.....Gleder meg ille.Min samboer lurer på om alle har det like hektisk.....puh.......!!!!! Men det blir helt sikkert helt topp. Bare værgudene er med oss.Har jo leid dette store teltet.. Til alle andre 14 junibruder( og dere andre selvfølgelig) :D :Hell og lykke.....måtte dere få en fantastisk dag.!!! :D
Maxine Grey Skrevet 11. juni 2003 #16 Skrevet 11. juni 2003 Ta det rolig, jenter! Og lykke til med stor dag, ALLE SAMMEN! :D
MissiS Skrevet 12. juni 2003 #17 Skrevet 12. juni 2003 Jeg gleder meg no innmari!!!!!!! VI SKAL GIFTE OSS I OVERMORGEN!!!!!!! Å så krysser vi fingrer og tær for fint vær og at ingen snubler i kjolen... MissS
Tyren Skrevet 12. juni 2003 #18 Skrevet 12. juni 2003 Lykke til alle 14. juni bruder!!!!!!!!! Det er ingenting å være nervøs for... :D Det er ingen som kommer til å snuble i kjolen og gift blir dere, dagen kommer nok til å bli helt perfekt!!!!! Råder dere til å prøve å slappe av litt den siste dagen, gå ut med forloveren og spis en godt middag med en god vin til, skravle som bare vi jenter kan og få en god natts søvn!!! Prøv også å spis en skikkelig frokost på selve dagen, selv om det kan virke litt tungt der og da
14062003 Skrevet 12. juni 2003 #19 Skrevet 12. juni 2003 Sånn, da er det meste av det praktiske i boks. Bare kjøpe inn øl og alkoholfri drikke nå, så kan vi pynte lokalet ferdig i morgen formiddag.
Solstrålen Skrevet 12. juni 2003 #20 Skrevet 12. juni 2003 Vil ønske dere alle 14 juni bruder LYKKE til på dagen! Håper dere alle får flotte og vellykkede bryllupsdager!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå