Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor ofte dere har sex, og hvor lenge dere har vært sammen?

Leser så ofte om at sexlivet dabber av etter en stund sammen, er det normalt?

Det finnes sikkert andre treåder på dette og, men jeg har ikke funnet noen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det dabber av. Ja, det er normalt.

Hvis man skulle vært like forelsket og hatt sexfrekvensen man har i starten hele tiden ville man få hjerteinfarkt...

Alt som er nytt og spennende er - nytt og spennende. En stund...

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av FoxyFish
Skrevet

Ja, jeg vet jo at det dabber av, men jeg lurte da på hvor ofte det blir etterhvert...

Vi har vært sammen i 7 år (vært gift i 2 mnd) og har sex 2-3 ganger i uka

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Har vært sammen 4 år, er gift, elsker 2-7 ggr i uka

Skrevet

Det finnes nok ingen fasit, alle er forskjellige og mange faktorer spiller inn.

Hvis man ser på undersøkelsene som er gjort varierer det fra hver dag til aldri :)

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg føler meg skikkelig fæl!

Vi har vært sammen i 2,5 år og har sex kanskje 1 gang i uka, rett og slett for at jeg HAAAAAATER forspill og tenker på alskens andre ting. Ja, det er kjempegodt når vi kommer i gang men å komme dit er bare kjedelig.

Men jeg regner med det går seg til, er snill og gir BJ's og HJ's titt og stadig siden han trenger mer sex enn jeg:)

Skrevet
Jeg føler meg skikkelig fæl!

Vi har vært sammen i 2,5 år og har sex kanskje 1 gang i uka, rett og slett for at jeg HAAAAAATER forspill og tenker på alskens andre ting. Ja, det er kjempegodt når vi kommer i gang men å komme dit er bare kjedelig.

Men jeg regner med det går seg til, er snill og gir BJ's og HJ's titt og stadig siden han trenger mer sex enn jeg:)

Ca 2 år,har hver dag,noen ganger 2 ganger.

Håper det ikke dabbaer av

Mann her.

Skrevet

Tja, 3-4 ganger om dagen, når vi møtes. Avstandsforhold er mye bedre på det der. synes jeg. Får mye mer lyst når han først er der. Men, så har vi bare vært sammen i 4 mnd da.

Skrevet

Vært sammen 6 år og har sex ca 1-2 ganger pr måned. Sexlivet vårt er tragisk. Jeg har aldri vært fornøyd med det men håpte på at det ville ordne seg etterhvert som vi ble bedre samstemt. Det skjedde aldri.

Vi har barn så å gjøre det slutt på grunn av dårlig sex skjer ikke.

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 8 år og har sex ca annenhver dag.

Skrevet

Slik vil jeg osså ha det når vi har vært sammen i 8 år Heidipia :jepp:

Vi har vært sammen i snart 4 år og har et kjempedeilig sexliv. Noen uker har vi sex hver dag så kan det gjerne gå nesten en hel uke uten men da er det somregel ting som gjør det. Snitt har vi vel 2-7 ganger. Er nå gravid og kjenner at lysten har ikke sviktet av den grunn :sengekos:

Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

vært sammen 1 år, har sex veldig forskjellig alt fra 5 ganger uke, til 2 ganger dagen til 3 ganger uka. Varier litt, kommer helt ann på ossen vi jobber osv. Vi bor ikke sammen. Nå har vi ikke hatt på 5 dager kanskje :O Fordi jeg har soppinfeksjon, bleh!! Merker det litt ja :fnise:

Gjest Yoghurt
Skrevet
Tja, 3-4 ganger om dagen, når vi møtes. Avstandsforhold er mye bedre på det der. synes jeg. Får mye mer lyst når han først er der. Men, så har vi bare vært sammen i 4 mnd da.

Syns du?

Jeg var i avstandsforhold i et år. Vi hadde det lignende, utrolig mye sex når vi først møttes, og det var jo godt og veldig lidenskapelig så klart, men herregud, som det å slippe avstanden har forbedret sexen vår.

Har forøvrig sex hver gang vi møtes, bor ikke sammen. Er vi sammen ei hel helg er det alltid minst en gang per dag, men oftest mer.

Skrevet

Har vært sammen halvannet år og samboere i ett år. Varierer fra 2 ganger i døgnet til 4 ganger i uken. Når han har vært lenge på jobb så kan det være både to pg tre ganger i døgnet.

Det har ikke dabbet av som jeg har merket:-)

Skrevet
Vi har vært sammen i snart 8 år og har sex ca annenhver dag.

Samme her, bare at vi har vært sammen i 7 år.

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 5 år, og har sex ca 1 gang pr. mnd eller litt skjeldnere.

Vi er ca 35. Vi var nok mer "kaniner" i begynnelsen, og 1 gang i mnd. kan vel høres lite ut, men vi er faktisk happy med dette heretter.

Skrevet

Har vært sammen i 8,5 år nå, og vi har sex annenhver dag. Jeg er i slutten av 20 årene og hun er i begynnelsen av 30 årene. Da vi ble sammen, kunne d være oppi 4-5 om dagen. Føler fortsatt like lysten på sex, uansett hvor. I sommer da vi var på endel festivaler (godt fulle begge to) stakk vi ofte en liten tur i skogen og hadde oss :) Artig at man kan fortsatt ha det sånn, og jeg anbefaler alle å være spontane, ha mer enn bare A4 sex. Da holder man litt på d der med spenningen, noe som mange savner etter å ha vært sammen med partneren sin i noen år

Skrevet

Vi har vært sammen i ti år og har sex 3-4 ganger i uka. Vi har to barn, ei på 2 år og en nyfødt men vi får det til like ofte for det. Vi er veldig samstemte seksuelt og jeg tror aldri den ene har nektet den andre sex. Det kan selvsagt ikke sammenliknes med starten når vi var nyforelsket og nysgjerrige på hverandre. Da var det snakk om 3 ganger i døgnet gjerne, og vi rev av oss klærne bare vi så hverandre. Ikke noe tilbakegang på det området selv under og rett etter graviditet.

Gjest gammel mann
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gå inn på slike tråder. Blir bare deprimert. Var noe annet da vi var nyforelskede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...