Petro Skrevet 15. oktober 2008 #1 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hei...jeg har lett i mange år etter en ekte julekrybbe laget i Bethlehem..og jeg fant den til en billig penge!!!! Mange ulike størrelser...flotte gaver jeg skal gi til meg selv og ei venninne. Hun så dem på Maihaugen museum på Lillehammer i fjor. Ei jente fra bethlehem som bor i Norge driver et prosjekt for kvinnelige håndverkere i sin gamle hjemby... Flotte engler også...alt laget i oliventre..kjempeflott.!!! Vi fant dem på bethlehemdesign.com Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 15. oktober 2008 av Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elbereth i.i. Skrevet 15. oktober 2008 #2 Del Skrevet 15. oktober 2008 De var nydelige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fant ikke noen side som het bethlehemdesign.com jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #4 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fant ikke noen side som het bethlehemdesign.com jeg? Husket du å skrive www. foran? Man blir sendt videre til en annen side med disse krybbene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petro Skrevet 17. oktober 2008 #5 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fant ikke noen side som het bethlehemdesign.com jeg? Håper du fant siden....jeg sendte en mail og hun svarte at hovedsiden heter: www.amroworld.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå