Gå til innhold

Elsker/venn/kamerat?

Anbefalte innlegg

Gjest Lusselull
Skrevet

Har hatt en mann i nær omgangskrets i 3 år. Vi var første 1/2 år året kun venner,så ble vi elskere..Inngikk avtale på at det kun var oss vi hadde oss med,og ingen følelser-da ville vi trekke oss unna. 1 år går,følelsene kommer fra min side...1 1/2 år går,han får vite det.. Jeg trekker meg litt unna,men sier klart ifra at jeg ikke klarer det. Han har seg litt rundt andre steder og,og for meg er dette greit.Vi har en avtale oss imellom.Vi forstetter.. Men mye! skjer rundt oss og mellom oss.. Vi har gått igjennom ting som ett gammelt ektepar muligens kan gå i mellom i løpet av et langt samliv.

Vært frustrert mang en gang,men NÅ er jeg frustrert!!!

Hva gjør jeg? Siste 3 mnd har han blitt mer innkluderende med tanke på kolegaer,venner og familie.. Lar de se jeg er i hans nærhet.

Så.. En kveld på byen blir jeg tittelert som: min kjæreste(kjær person)

til en kollega,hvoretter denne spør om jeg er kona.. Jeg blir stående å holde kjeft,for dette kom litt som ett sjokk! Tar litt tid(sek eller min)så sier han neida er ei bekjent..

Han er en skikkelig drar på byen..Drar de fleste damer i alle aldre og fasonger.

En meget kjekk og sympatisk fyr.

Akkurat nå vet jeg igrunn ikke hva jeg skal gjøre..?

Er totalt fortapt i denne mannen og jeg vet vi er spesielle for hverandre,også jeg for ham.

Men det skjer jo egentlig ingenting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør være ærlig om premissene har endret seg fra din side. Og hvis han er usikker eller forvirret kan det muligens være lurt å foreslå en pustepause fra hverandre slik at han får ryddet i sine tanker og følelser. Også bør du be han ta et valg slik at du kan komme deg videre hvis du likevel ikke er en person han kan tenke seg å være kjærest med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...