Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Noen som har en oppskrift på vafler som blir sprøe? Mine blir alltid myke, og jeg har aldri skjønt hva det er som utgjør forskjellen her.
molline Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline
Kamelia83 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har en oppskrift på vafler som blir sprøe? Mine blir alltid myke, og jeg har aldri skjønt hva det er som utgjør forskjellen her. Kjøp vaffeljern fra wilfa, så får du alltid sprø vafler.
Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Min mor har vaffeljern fra wilfa, hennes blir heller ikke sprøe. Mener på det er noe i oppskriften som skal gjøre det. Men jeg skal prøve med fløte eller rømme. Takk for svar.
Gjest TittTitt Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Var en periode jeg brukte olje i røren i stede for smør, og da ble vaflene alltid sprøe. Så brukte jeg smørr, og da ble de myke
Kamelia83 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Min mor har vaffeljern fra wilfa, hennes blir heller ikke sprøe. Mener på det er noe i oppskriften som skal gjøre det. Men jeg skal prøve med fløte eller rømme. Takk for svar. Samme hvordan jeg lager røra blir dem sprø i det nye jernet mitt fra wilfa (Ms618 eller noe), Men jeg vil helst ha myke vafler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå