Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har et tilbakevendende problem. Det ankommer ca hvert år rundt oktober. Og problemet er som følger: jeg trenger vintersko! De siste årene har jeg rett og slett gitt opp og bare trasket rundt i de elska, men hullete, converse skoene mine. Det ender som oftest i forkjølelse. Fra naturens side har jeg blitt gitt dårlige skogen. Jeg liker absolutt ikke å kjøpe sko og finner svært skjeldent noe jeg liker i en skobutikk. Derimot ser jeg ofte jenter med fine sko i den virkelige verden. Derfor tenker jeg at dere kan hjelpe meg! Dere som har øye for sko, og vet hva som trengs for en kald/våt vinternatt i Bergen. Kan dere poste bilder av sko dere liker? sko jeg kan sitte å beundre. Sko som ikke er omringet av hundrevis av andre sko i en skobutikk. Så, for å slenge ut noen retningslinjer så er jeg ute etter sko uten høy hel(jeg tror jeg har et balanseproblem), og jeg vil ikke ha så veldig høye sko (altså ikke så høyt opp på leggen). Bruker masse skjørt og dongeri og vil gjerne ha noen sko som kan brukes til beggedeler. Men for all del, ikke vær kritiske og post bilder i en fei. Jeg blir hjertelig takknemlig for all inspirasjon! På forhånd takk! Dere er gode medsøstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *lucky* Skrevet 15. oktober 2008 #2 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er du typen som liker Converse så er kanskje disse noe http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/M...(SparBase).aspx Kjøp den litt for stor så du får lagt i en ullsåle+ at du trenger ullsokker i, impregner skoene før bruk. Tror disse kan passe fint både til skjørt og bukse:) Ellers så finnes det fora Converse i skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Del Skrevet 15. oktober 2008 hei hei jeg synes disse skoene er veldig fine: http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=...&id=08H4407 vurderer sterkt å kjøpe de selv. Lykke til i jakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå