Gå til innhold

Piercing i klitoris

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Æsj, det kan da ikke være fint!!!??!! Uff nei, det høres helt forferdelig ut!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady in red
Skrevet

Er du ikke riktig klok??????

• 4 uker senere...
Gjest Lille meg...
Skrevet

Synes nesten det er provoserende a lese alle au og esj dere skriver! Ikke vaer SA barnslig da!!

Og det kommer fra flesteparten som var MEGET aktiv i silikondebatten..

Skjerpp dere...

Skrevet

Jeg har hatt piercing både i selve klitoris, og horisontal og vertikal forhudspiercing. Klitorispiercing er ikke noe særlig vanlig, og hvis du skal ha det, må du være 100% sikker på at pierceren kan faget sitt. Til den piercingen trengs det i tillegg bedøvelse, så av den grunn er den kanskje "ulovlig" i Norge. Det positive med den er at den gror på under en uke. Det negative er at den kan være for bra, slik at du nesten ikke tåler noe berøring eller trykk. Dette går over når du fjerner den.

Forhudspiercing er derimot nokså harmløst, men noen får samme plage med oversensitivitet når de har vertikal piercing i fohuden (de fleste har horisontal forhudspiercing, men ikke alle kan ha det - selv foretrekker jeg helt klart vertikal). Dette kan lett korrigeres ved å bruke en annen type smykke.

Lykke til :-)

Skrevet

Dusjer dere med piercing i klitoris i offenlige dusjer? Synes dere det går greit? (ikke for mye peking og fnising av de andre) ?

Skrevet

Jeg hadde ikke pekt og fnist. Hadde jeg sett det hadde jeg kanskje tittet en ekstra gang fordi jeg hadde vært nysgjerrig, og ikke minst fascinert... men fnist og pekt? Nei.

Skrevet

Pekt og ledd?? :o er det virkelig noen som gjør sånt? :roll:

er ikke så utrolig uvanlig heller, hadde ikke tenkt noe særlig over det.

Skrevet

Ok, tar tilbake peking og fnising, tenkte på en annen tråd hvor noen jenter hadde betenkninger med å dusje offentlig med barbert underliv, de følte de fikk litt mye oppmerksomhet. Så, ring i klitoris synes vel, og tenker dere over det? Eller er de som tar ring i klitoris i utgangspunkte så frigjorte at de gir seg katta i om folk gløtter i dusjen :ler:

Skrevet

De som føler seg fnist av pga et barbert underliv, eller fniser av det, for den saks skyld, er vel ikke så gamle...

Skrevet

Til dere som har denne typen piercing, har dere den vertikal eller horisontal?

Og hun som startet denne tråden, er du her enda? Har du fått gjort noe med dette?

I såfall, hvordan var det?

Skrevet

Blir veldig fasinert av at det er så mange her som har det!!

Hadde jeg turt så skulle jeg ha gjort det selv!!

Kanskje det ikke er så farlig som jeg tror?!

*kanskje jeg skal lufte tanken for samboeren??* :oops:

Det blir jo sikkert deilig sex av en piersing! :sjarmor:

Gjest Bellangel (ikke innlogget
Skrevet

Jeg har vertikal piercing i forhuden over klitoris.

Har aldri hatt noe problemer med den, den grodde pa to uker, og kjaeresten min ELKSER a leke med den med tungen (noe jeg ogsa elsker...)

Noen ganger under sex kan den hindre meg i a "leke" som jeg vil, men jeg kan ta den ut og la den vaere ute i mange uker uten at den gror igjen!

Kan absolutt anbefale det!!!!

(Personlig synes jeg at navle piercingen var mye vondere en klitten, men det er kanskje bare meg..)

Jeg pleier ikke a vaere flau i offentlig dusjer, heller litt stolt :oops: Jeg ER stolt av a ha den, og jeg synes den er fin.. Samtidig far jeg mange nysgjerrige blikk, men har aldri opplevd fnising eller noe negativt :kgsmil:

Lykke til hvis du har tenkt a ta!

Gjest Maranna
Skrevet

Jeg er her ennå ja :D

Følger nøye med :D

Leste et sted at man ikke kan bade frem til den er grodd, så siden jeg elsker å bade om sommeren har jeg utsatt det til høsten (september ca) men DA skal jeg! Jeppjepp :D

Tenkt å få en horisontal en, syns det ser penere og mindre "i veien" ut...

Noen som vet om det er veldig viktig at man ikke har sex på en måned forresten? Det kommer nemlig til å bli veldig hardt :roll:

Skrevet

Nå ble jeg veldig nysjerrig selv jeg!

Men, jeg får ikke lov av gubben :(

Gjest Dr.Guapa
Skrevet

:(

AU,AU,AU,AU,AU,AU......

ALDRI I VERDEN!

Gjest Scarlet
Skrevet

Kunne ha tenkt meg det hvis jeg turte, men det gjør jeg altså ikke :blunke:

Jeg har piercing i høyre brystvorte, så det får holde :sjarmor:

Skrevet

Hmm.... Piercing i klitoris...!

Må bare si at jeg klarer ikke helt å forstå hvor den settes.... det ble nevnt noe om forhud..???

Hva menes med horisontalt og vertikalt ?

Men dette hørtes jo ikke så ille ut, kunne godt tenkt meg til å vite mer om dette, til nå så har jeg ikke blitt fristet av noen form for piercing.

Men dette hørtes jo spennede ut.

Har jo lenge spekulert på å tatovere meg... kansje jeg gjør en liten vri istedet, Piercing i klitoris!

Er veldig pystet av meg når det gjelder smerter. Men jeg har jo født barn så det er vel ikke noen som overgår slike smerter!

Hilsen Lillemor.

Skrevet

Hmm.... Piercing i klitoris...!

Må bare si at jeg klarer ikke helt å forstå hvor den settes.... det ble nevnt noe om forhud..???

Hva menes med horisontalt og vertikalt ?

Men dette hørtes jo ikke så ille ut, kunne godt tenkt meg til å vite mer om dette, til nå så har jeg ikke blitt fristet av noen form for piercing.

Men dette hørtes jo spennede ut.

Har jo lenge spekulert på å tatovere meg... kansje jeg gjør en liten vri istedet, Piercing i klitoris!

Er veldig pystet av meg når det gjelder smerter. Men jeg har jo født barn så det er vel ikke noen som overgår slike smerter!

Hilsen Lillemor.

• 15 år senere...
Gjest Paramount
Skrevet

Har det skjedd en utvikling her siden 2003?

Er det flere som har denne fine detaljen i dag?

Ganske enkelt sjokkerende sexy, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...