Gå til innhold

Piercing i klitoris

Anbefalte innlegg

Gjest Maranna
Skrevet

Har veldig lyst på en slik en... Men det er litt skummelt :oops:

Noen som har? Gjorde det vondt? Var det flaut? *håpe på svar*

Skrevet

Hei

Jeg har ikke, men jeg lurer bare på motivasjonen bak lysten din.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt at piercing er ganske ut for tiden, tror det er barbering der nede som er "inn" nå. Vel, kunne aldri tenkt meg det selv, tenker da på hygiene ol. EKKELT

Skrevet

Enig med Hilde.

IIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!

Gjest finken
Skrevet

Har ikke selv nei, men har to veninner som har prøvd dette. Etter som jeg hørte skulle det vissnok være heftig /kult når den var på plass, men ja ......vond å ta!!!!!!

Skrevet

FYTTI KATTA ALDRI I LIVET!!!!!!!!!!!!

-Charmina :roll:

Skrevet

Kniper bena sammen og tenker.......ALDRI I VERDEN!!!!!!.......AAAUUUUU!! :sjokk: :-?

Skrevet

nei uff, det kommer jeg aldri til å tørre.

Når jeg ikke klarer å komme meg gjennom en urinveis infeksjon kommer det der nok aldri til å gå bra. Men jekker ikke ned på de som vil, kan sikkert være veldig .. ja jeg vet ikke :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Først og fremst, det er ulovelig å ta en piercing gjennom selve klitoris(i alle fall i Europa). Det du antagelig snakker om er en piercing gjennom forhuden på klitoris, mange tror dette er det samme som en piercing gjennom klitoris.

Jeg har en piercing i forhuden på klitoris, og jeg kan virkelig anbefalle det!! Først og fremst, det gjør ikke sååå vondt. Du kommer til å kjenne at det stikker, men så er det over(tar noen sekunder). Jeg blødde en del etterpå, ta derfor med et truseinnlegg etc i tilfelle. Man blir litt øm noen dager, men det er ikke plagsomt. Gå for all del til en seriøs piercer/studio, de vil dessuten gi deg råd om stell av piercingen!

Det som er veldig greit med denne typen piercing er at den gror ganske så raskt. Min grodde på under 2 mnd. Det er veldig viktig at du renser piercingen din nøye, men ikke mer enn annbefalt(tror det er 2 ganger om dagen), renser du mer enn annbefalt gror den sakte og den kan faktisk gro ut! Ikke skift smykke før du er helt sikker på at den har grodd, gå til et seriøst piercerstudio og bytt første gangen, de vil lett se om den er grodd eller ikke. Du kan ha sex før piercingen har grodd, men rens godt etterpå, sæd er et fremmed stoff og kan skape infeksjoner. Vent med oralsex til piercingen har grodd.

Jeg ville ikke vært foruten min lille piercing, den har gitt meg mye glede.... Lykke til!!

Skrevet

YUK!

Høres skikkelig vemmelig, vondt og unødvendig ut.

Skrevet

AU!!!! :o :o :(

Suz :o

Skrevet
Ouch... Jaja, de som vil skal få lov :wink:
Skrevet

Har en venninne som har det. Var ikke det beste hun hadde gjort. :ler: Men du skal høre henne da hun sykler.. Stønner og peser. Og har bare syklet pittelitt :hoho:

Skrevet

Neimen jøss.... Det var da voldsomt til isj og æsj og iik, da?? Uhygienisk? Hvorfor det??

Dere må jo gjerne mene at dere ikke vil ha selv, men det var vel ikke egentlig det som var spørsmålet til Maranna her? Å sammenlikne det med en sykdom som urinveisinnfeksjon er jo totalt ut av sammenhengen. :roll: (og dessuten mye vondere enn en piercing.)

Jeg regner også med at det er klitoris forhud du mener. Det er ihvertfall det som er mest vanlig, og det er det jeg har.

Jeg elsker mitt lille, hemmelige smykke! Synes den er pen, og den gir ihvertfall meg litt ekstra oppmerksomhet der det er best under sex, så til alle som sier "au" her: tvert imot!

Selve piercingen er -etter det jeg har hørt- en av de som kjennes relativt godt når man piercer, men hvor smerten går fort over sammenliknet med f.eks. navle, som jo er et svært vanlig sted å pierce. (Jeg har bare denne ene, og har derfor ikke noe eget sammenlikningsgrunnlag med tanke på graden av smerte.)

Gå for all del til et skikkelig og kjent studio hvor de tar hygiene alvorlig og vet hvor de skal pierce. Det er ikke flaut. Dette gjør de jo hele tiden.

Min blødde overhode ikke etterpå, og den har vært helt problemfri.

Er du litt forsiktig med trange bukser til å begynne med, og nøye med å følge renseinstruksjonene de gir deg , så går det sannsynligvis knirkefritt.

Hvis du vil ha mer seriøse svar enn det du får her, foreslår jeg å gå innom eller ringe til Oslo Piercingstudio, eller kikke litt på linkene som er lagt ut her: http://www.frisell.com/howard/lenker_piercing.htm

*Lisa*

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg kan gjerne stemme i et AU, for det høres vondt ut selv om det bare er i forhuden.

Men å si æsj osv synes jeg er direkte dustete. Her ber hun om råd fra folk med erfaring. Har dere ikke noe bedre å si, kan dere la være. Hun er nok uansett klar over at de færreste i Norge har en slik piercing.

Skrevet

Jeg har piercing i klitoris forhud, og var dødsnervøs på forhånd fordi jeg var sikker på at det ville gjøre kjempevondt. Fikk bedøvelse, og merket derfor ingenting av selve piercingen. Da bedøvelsen gikk bort var det veldig vondt i ca fem sekunder, og så gikk det over igjen (!). Deretter var det ømt i noen dager, og siden har det kun vært godt! Jeg er blitt mer følsom, får lettere orgasme, synes det er et pent smykke (har en gullring med blank stein i kulen), og kjæresten min synes det er veldig moro å "leke" med den.

Men; følg renseanvisningene nøye, vær nøye med hygiene i underlivet, og ikke minst ta piercingen på et seriøst studio - og du har et smykke for livet!

Folk tror forøvrig det er SÅÅÅÅÅÅÅ vondt å pierce underlivet. Det er faktisk brystvortene som gjør mest vondt å pierce.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere må være spenna gærn, jenter, finn dere en hobby.

Skrevet

Får litt vondt i magen av å tenke på å pierce seg nedentil, men har ikke fordommer mot dere som har gjort det. Synes det er tøfft gjort! Selv har jeg i navelen og det er det. Hadde jeg vært tøff nok så kunne det kanskje vært gøy å hatt en piercing i forhuden....men forløbig holder jeg meg til auuuu!

Men synes ikke folk skal gjøre narr av spm. til Maranna! Det virker som det er seriøst ment, og kan man ha piercing i navelen eller tunga, så kan man vel ha det nedentil også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...