Jen Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 Jeg driver å planlegger å få et barn til, men sist var jeg enormt plaget av kvalme. Det varte fra morgen til kveld og jeg kastet opp 3-4 ganger i timen døgnet rundt, og gikk ned mye i vekt. Det var verst de 6 første månedene. Nå er det 7 år siden sist og jeg tror jeg er klar. Jeg lurer på om det er noen som har vært ute for det samme og som har noen råd. Jeg har lest ett sted at det kan hjelpe å ta en antibiotika kur for å drepe magesårbakterier, da de kan virke inn på kvalmen. Har noen prøvd dette?
Avenodite Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Jeg har ikke peiling på graviditet og kvalme, men reagerte på det du sa om antibiotika. En god del av de som får konstantert magesår har bakterien helicobacter pylori i magesekken. Disse blir behandlet med en trippelkur med antibiotika. En skikkelig "hestekur". Men uten at du har denne bakterien er det jo ingen vits med antibiotika. Syns det høres rart ut at antibiotikakur kan hjelpe på kvalme under svangerskap. Kanskje du kan finne svar på Dr.online.no?
tess Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Har en venninne som hadde det akkurat som deg, men hun fant ut at et glass med vann, men en skife sitron i hjalp godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå