Gjest Gjest_Fanta_* Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er så fryktelig interessert i en gutt som jeg tror egentlig er ganske forvirra.. I en god stund har han vært forelska i en annen jente og de har holdt på like lenge, det er veldig mye fram og tilbake. Greia er at denne jenta ikke er interessert i noe forhold, men siden han er så interessert så lar han det gå likevel. Så hun får det som hun vil, kos, klining og alt det uten noe ordentlig ansvar som kjæreste. Her sitter jeg og er forelska i denne gutten og jeg og alle vennene hans skjønner ikke at han kan holde på sånn. Kameratene hans har bedt han stille denne jenta et ultimatum, enten må hun bestemme seg for om hun vil satse på et forhold eller så bør de komme over hverandre og finne på noe annet, men han klarer ikke gjøre det da.. Forrige helg var vi på samme fest med gode, felles venner, og vi ble ganske fulle og rota litt. Han vet at jeg er interessert, for det vet også kameratene hans og de har sagt at han bør satse på meg istedenfor hun andre. Han har sagt til meg at han blir lett sjarmert av meg.. Men det skjer jo ingenting mer. Jeg har vært forelska i ham siden i sommer.. Og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Skal jeg sitte her og vente til han finner ut at han må komme seg over hun andre? Skal jeg satse harderere og prøve å vinne hjertet hans? Eller skal jeg la det være og prøve å komme meg over det?
Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde ikke godtatt å være andrevalget, "jaja, jeg kan ikke få den jeg egentlig vil ha, så da får jeg ta hun andre". Ikke sitt og vent, finn deg heller en som ikke allerede er forelska. Se for deg at han går for deg, da mister den andre jente lekekameraten sin, og kan fort blafre med øyenvippene for å få ham tilbake.
Stefan Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Han vil ikke bli ferdig med henne før han innser at han ikke kommer lenger enn det han gjør med henne. Fram til da vil du være annetvalget, og det er utrolig vanskelig å leve slik. Kom deg videre, er mitt råd. Kanskje deres stier krysses en gang i framtiden, når han har forstått at denne jenta utgjør et problem og han har gått videre, men jeg ville ikke ventet på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå