Gregers Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 One night stands avslører etter min mening en god del om de generelle tenningsmønstrene ute i samfunnet. Ofte er man full i tillegg til at man "skal" svi av alt kruttet på en natt, hvilket for mitt vedkommende vil si at jeg prøver å få kjørt den rett opp i ratata. De siste årene har jeg fått samtykke til det med en langt høyere frekvens enn tidligere, så jeg tror folk flest har fått en mer positiv ånd i relasjon til analsex. Det jeg nå lurer på er om det er mange av gutta som prøver å lure den i toeren på dere på One night stands? Jeg har inntrykk av at de fleste gutter / menn kunne tenke seg det, så da lurer jeg på om det er vanlig takst at de hinter frem analsex under den uforpliktende hyrdestunden? mvh anti-tøffelhelten Gregers
Gjest Alabama Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, har opplevd dette ved med to ONS´, som begge var for ca fire-fem år siden.
Gjest Alabama Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 ......Men jeg sa nei! Bare min nåværende kjærste som har fått lov.
Stefan Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kommer aldri med slike ønsker første gangen med en kvinne. Men nå går jeg heller ikke inn for ONS heller da. Noen ganger bare faller det seg slik.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Tja, har opplevd det et par ganger - og da etter at hun har bedt meg om det
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har ikke opplevd det. Har hatt hmmm...4 ons for 5-7 år siden. Det skal sies at jeg kjente alle littegrann fra før eller at sannsynligheten var overveiende stor for at vi kom til å treffe hverandre igjen enten i studentmiljø eller bransje, kanskje noen hadde vært mer ublu om vi hadde vært totalt ukjente. Men jeg hadde sagt nei om noen hadde spurt
Gregers Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har ikke opplevd det. Har hatt hmmm...4 ons for 5-7 år siden. Det skal sies at jeg kjente alle littegrann fra før eller at sannsynligheten var overveiende stor for at vi kom til å treffe hverandre igjen enten i studentmiljø eller bransje, kanskje noen hadde vært mer ublu om vi hadde vært totalt ukjente. Men jeg hadde sagt nei om noen hadde spurt Jeg tror du er inne på noe der. Når det er en villt fremmed er det lettere å kaste samtlige hemninger, da et pinlig gjensyn og eventuelle belastende rykter om deg i din omgangskrets er et lite sannsynlig etterspill.
Gjest Efaristo Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Har aldri opplevd at ONS har spurt om det eller hintet frampå/bare prøvd seg på analsex...Kun kjærester som har spurt, MEN jeg vet at flere av kompisene mine har hintet til jena om dette på ONS
SnillMito Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke så dumt å bruke kondom med jenter som liker å ta den i rompa på ONS.
milla-mor Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Nei, det har jeg aldri opplevd. Heldigvis.
Gjest _Hufsa_ Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Har aldri opplevd det, og har hatt 8 ONS
Suzy Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 One night stands avslører etter min mening en god del om de generelle tenningsmønstrene ute i samfunnet. Ofte er man full i tillegg til at man "skal" svi av alt kruttet på en natt, hvilket for mitt vedkommende vil si at jeg prøver å få kjørt den rett opp i ratata. De siste årene har jeg fått samtykke til det med en langt høyere frekvens enn tidligere, så jeg tror folk flest har fått en mer positiv ånd i relasjon til analsex. Det jeg nå lurer på er om det er mange av gutta som prøver å lure den i toeren på dere på One night stands? Jeg har inntrykk av at de fleste gutter / menn kunne tenke seg det, så da lurer jeg på om det er vanlig takst at de hinter frem analsex under den uforpliktende hyrdestunden? mvh anti-tøffelhelten Gregers Næmmen Gregers, driver du med analteoretisering nå igjen?
VirreVapp Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) ... Endret 12. desember 2009 av VirreVapp
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 Ikke så dumt å bruke kondom med jenter som liker å ta den i rompa på ONS. Er vell en smuuuule smart uansett på ons?????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå