Leanne Skrevet 14. oktober 2008 #1 Del Skrevet 14. oktober 2008 tidligere har jeg bestilt julekort hos fotoknudsen eller lignende, men i år har jeg ikke råd..... Jeg tenkte jeg skulle lage julekortene selv i word, ved å finne en fin jule ramme jeg kan ha rundt bildet av barna... Har lett litt på nettet etter slike rammer, men finner ikke noe.... noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaki Skrevet 15. oktober 2008 #2 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kan du ikke se på en scrappeside? Der finner du garantert noe. Hos Panduro f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 15. oktober 2008 lå å tenkte hardt og lenge i natt.. og fant ut at google er en fantastisk ting, bare man søker på engelsk... søkte på christmas frames og fant mye fint... Så nå skal jeg sette inn bildet i en ramme på data'n og skrive ut på foto ark... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiAmore83 Skrevet 17. oktober 2008 #4 Del Skrevet 17. oktober 2008 Genialt, jeg kupper linkene her! -men, de bildene jeg får kopiert ned fra nettet, er i så innmari småe format? Når jeg legger de inn i f.els word/photoshop og skal endre størrelsen på de blir det jo bare grumsete.. Har dere fått det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 17. oktober 2008 du må trykke deg inn på bildene, og så på se bildet i full størrelse.. Hvis det er stor da kan du lagre det og bruke det i word eller photoshop.. Er det lite, blir det stygt og kornete... Har funnet noen som fungerer, blant annet dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå