Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei. Jeg tenkte å begynne tidlig å planlegge en gave til min kjæreste. I fjor til jul fikk hun diamantring og det samme til sin bursdag i år så nå tenkte jeg å være litt mer kreativ. Hu liker smykker, men har så mye av det fra før så vil liksom gi noe annet i år. Hu ønsker seg ikke stort. Filmer, cder osv. Vi har snakket om å ta en ferie sammen senere. I den anledning tenkte jeg kanskje å gi et "reisegavekort" . Det jeg da lurer på er om det beste er å gi et gavekort hvor vi senere kan finne ut hvor vi vil dra eller rett og slett gi henne en reise til et bestemt sted. Jeg tror hu sikkert blir med hvis hu får en reise, men kanskje litt dumt at ikke hun får være med å bestemme hvor og når. Dessuten hvordan ville dere gitt en slik gave? Andre tips? Vi har vært sammen i snart ett og et halvt år. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alsana Skrevet 14. oktober 2008 #2 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Ein felles ferie høyrest jo veldig flott ut. Eg veit at iallfall eg ville setje pris på å få bestemme kvar og når vi skulle reise, men kanskje er ho ein av dei som heller vil bli overraska. Om du skal gjere dette kan det kanskje vere lurt å fiske litt etter informasjon først; kjipt å ikkje kunne reise likevel fordi ho har andre planar då som ho ikkje kan endre på. Kanskje er det eit blad ho likar å lese - årsabonnement? Elles kan du jo spandere ein time på hudpleiesalong eller tilsvarande - det er kjempeherleg! Opplevingar sit ofte lenger i minnet enn ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #3 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Ein felles ferie høyrest jo veldig flott ut. Eg veit at iallfall eg ville setje pris på å få bestemme kvar og når vi skulle reise, men kanskje er ho ein av dei som heller vil bli overraska. Om du skal gjere dette kan det kanskje vere lurt å fiske litt etter informasjon først; kjipt å ikkje kunne reise likevel fordi ho har andre planar då som ho ikkje kan endre på. Kanskje er det eit blad ho likar å lese - årsabonnement? Elles kan du jo spandere ein time på hudpleiesalong eller tilsvarande - det er kjempeherleg! Opplevingar sit ofte lenger i minnet enn ting. Takk for svar. Ja har vurdert spa og slikt, men vil gjerne gi noe som gir større inntrykk som begge to kan ha glede av. Kunne trengt en god ferie selv. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 15. oktober 2008 #4 Del Skrevet 15. oktober 2008 Unnskyld at jeg sier det, men hun er 20, dere har vært sammen i ett og et halvt år (i år), og du ga henne diamantring i fjor?! Da har du lagt lista ganske høyt for deg selv.. Ellers synes jeg forslaget over var veldig godt, abb. på et blad hun liker eller time hos hudpleier. Det er ikke noe man unner seg selv så lett, så det er veldig fint å få i gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. oktober 2008 #5 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde blitt veldig glad for abonnement på et blad! Og selvfølgelig et reisegavekort Jeg ville kanskje fisket litt etter hvor hun kunne tenke seg å dra og når det passer å ta ferie om du ikke skal gi et generelt gavekort. Det er jo selvsagt mer moro å ha noe konkret å glede seg til enn å bare få et gavekort som kan brukes en eller annen gang. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 15. oktober 2008 #6 Del Skrevet 15. oktober 2008 Unnskyld at jeg sier det, men hun er 20, dere har vært sammen i ett og et halvt år (i år), og du ga henne diamantring i fjor?! Da har du lagt lista ganske høyt for deg selv.. Jeg fikk diamantring av kjæresten min da jeg var yngre enn 20, men det er ikke slik som på film at gaven må være finere og finere for hvert år, så det går nok bra Jenter på 20 skulle ikke være de vanskeligste å kjøpe gave til, vil jeg tro. Gavekort, abbonement osv. er helt klart supre gaver, men jeg ville gitt en gave i tillegg - slik at gaven ikke bare består av en konvolutt, men også en pakke (Pakke vil vi ha!). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #7 Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk for svar. Ja, jeg vet jeg har lagt lista høyt, men jeg bor i hovedstaden hvor jeg studerer. Ser hverandre ca 1 gang i måneden da hu bor en stykke unna. Med en ferie tenkte jeg å få mer tid sammen. En romatisk ferie. Et abonnement er sikkert fint, men det gjør ikke at vi får mer tid sammen liksom. Jeg vet noen steder hu har lyst til å dra, men blir en sjanse å bestemme når ettersom hu har full jobb. Bedre da å bestemme det sammen. Eventuelt si ifra på forhånd slik at hun vet om gaven hu får da. At vi planlegger før, men det blir ikke akkurat noen bra overraskelse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. oktober 2008 #8 Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk for svar. Ja, jeg vet jeg har lagt lista høyt, men jeg bor i hovedstaden hvor jeg studerer. Ser hverandre ca 1 gang i måneden da hu bor en stykke unna. Med en ferie tenkte jeg å få mer tid sammen. En romatisk ferie. Et abonnement er sikkert fint, men det gjør ikke at vi får mer tid sammen liksom. Jeg vet noen steder hu har lyst til å dra, men blir en sjanse å bestemme når ettersom hu har full jobb. Bedre da å bestemme det sammen. Eventuelt si ifra på forhånd slik at hun vet om gaven hu får da. At vi planlegger før, men det blir ikke akkurat noen bra overraskelse eller? Reisegavekort høres veldig fint ut, men tror jeg ville fått et som bare inngikk en reise som ble bestilt senere, slik at jeg kunne være med å bestemme når og hvor vi skulle dra. Startour har f.eks. reisegavekort som varer i 3 år, og de tilbyr jo både storby og sydenferie. Vet ikke om jeg ville fisket på forhånd, bedre med overraskelse Synes jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #9 Del Skrevet 15. oktober 2008 Reisegavekort høres veldig fint ut, men tror jeg ville fått et som bare inngikk en reise som ble bestilt senere, slik at jeg kunne være med å bestemme når og hvor vi skulle dra. Startour har f.eks. reisegavekort som varer i 3 år, og de tilbyr jo både storby og sydenferie. Vet ikke om jeg ville fisket på forhånd, bedre med overraskelse Synes jeg da... Takk for svar. Ja kanskje det er lurt å ikke si noe på forhånd. Hadde tenkt å "lage et eget reisegavekort" ettersom det er mye å spare på å bestille reisen på nettet og ikke gjennom en reiseoperatør som Star Tour (dog ikke alltid dette stemmer). Hvordan ville dere utformet dette? Bare fikse et fint bilde av en strand på pcen med litt tekst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 15. oktober 2008 #10 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ville ha kjøpt noe personlig i tillegg til ferien da ferien er en opplevelse og noe for dere begge. Noe fint, en parfyme, en ny fin veske, noe hun ønsker seg. Spabehandling er jo fint. Altså noe for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 15. oktober 2008 #11 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et reisegavekort høres kjempefint ut! Legg litt innsats i utformingen, så tenker jeg hun blir kjempeglad! Det hadde hvertfall jeg blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå