Gjest Gjest_susie_* Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hei blir helt gal. Møtte han ute på byn. jeg har vært med han tre ganger etter det, og det har vært utrolig koselig. i Det siste har han vært utrolig opptatt. nå har jeg ikke sett han på tre-fire uker! han ringte meg sist for 5 dager siden, og sa han skulle gi en lyd. så sendte jeg melding to dager etter det, men han svarte ikke. har ikke hørt noe fra han, og jeg vil ikke mase heller!! hva skal jeg gjøre? tenkte å sende en melding, men vet ikke hva jeg skal skrive liksom. gidd ikke være noe sur på han liksom..det virker jo som om han har likt meg godt... men nå når jeg ikke hører noe så blir jeg veldig uskker:(
vilja Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Høres ut som om han ikke er int. Menn tar kontakt om de er int.
Jade Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Skal jeg gjette, tror ikke jeg heller at han er interessert. Slett nummeret hans og glem han. Hvis du er veldig veldig veldig interessert, så får du ringe han og spørre om han fortsatt er interessert. Men vær forberedt på at han sier at han er interessert, og så hører du ikke mer før neste gang du kontakter han... Men for all del, det kan jo være en logisk forklaring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå