Gå til innhold

Leie av stettglass, duker, varmeovn og annet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat funnet et fint lokale med kjøkken slik at vi kan ordne med maten selv. Har nemlig venner som er kokker... MEN på stedet finnes det bare melkeglass, papirduker og ingen ovn. Så dette må leies.

Dukker sikkert opp flere ting etterhvert som mangler...

Noen som har erfaring med å leie utstyr som dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hvis ikke lokalet er "det perfekte" vil jeg tro at det blir mye enklere å se etter et annet. Ellers har jeg ikke svar til deg annet enn at jeg vet det går ann å høre med sandre utleie og forsamlingslokaler om å leie serviset dems.

Leie komfyr har jeg aldri hørt om..

Lykke til!

Skrevet (endret)

Jeg tror nok det er lettere å leie glass enn å finne et annet lokale. Det er nemlig ikke mange "perfekte" lokaler hvor man selv kan fikse maten, hvor det dessuten skal være plass til 150 stk!

Og jeg har hørt at det skal være å mulig å leie - folk gjør jo det dersom de har utebryllup, for eksempel... men vet bare ikke hvor! (Skal forresten gifte oss i Bergen...)

Anyone else..? :goodbye:

Endret av Ballerina
Skrevet

Jeg er på jakt etter det samme. Har funnet disse og denne

Har vurdert disse selv, de er bare litt for langt unna der vi skal ha selskapet vårt, litt lang frakt. Men det er kanskje nærmere deg?

Jeg tar gjerne i mot flere tips om noen har :)

Skrevet
Jeg tror nok det er lettere å leie glass enn å finne et annet lokale. Det er nemlig ikke mange "perfekte" lokaler hvor man selv kan fikse maten, hvor det dessuten skal være plass til 150 stk!

Og jeg har hørt at det skal være å mulig å leie - folk gjør jo det dersom de har utebryllup, for eksempel... men vet bare ikke hvor! (Skal forresten gifte oss i Bergen...)

Nå var det ikke bare glass du skulle låne, da :) Men lykke til, håper det ordner seg!

Skrevet

Har du hørt med eierne om kanskje de vet hvor tidligere leietakere har leid slike ting?

Gjest Fru Mæla
Skrevet
Vi har akkurat funnet et fint lokale med kjøkken slik at vi kan ordne med maten selv. Har nemlig venner som er kokker... MEN på stedet finnes det bare melkeglass, papirduker og ingen ovn. Så dette må leies.

Jeg har tidligere jobbet på en veikro/restaurant og da jeg giftet meg lånte jeg duker, glass, tallerker, bestikk osv derfra. Vi leide dette også ut til andre, så ville sjekket på sånne plasser :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

har vært inne på ei side på nettet men husker ikkje kva den heiter,men eg trur det var nokon som leige ut ting på eidsvågneset i bergen.håper det kan være til ltt hjelp

Skrevet
Nå var det ikke bare glass du skulle låne, da :) Men lykke til, håper det ordner seg!

Jeg vet.. var ikke meningen å være frekk, er bare veldig lei av å lete etter lokaler, og har liksom endelig funnet et som er stort nok og fint nok da. Ville liksom ikke høre at jeg burde finne et nytt et, hvis du skjønner.. hehe..

Tusen takk for alle tips, ser ut som glass og duker ikke er noe problem. Er liksom denne varmeovnen som er litt vanskelig å finne bare... men jeg tror jeg skal høre på noen hoteller.

Skrevet
Jeg vet.. var ikke meningen å være frekk, er bare veldig lei av å lete etter lokaler, og har liksom endelig funnet et som er stort nok og fint nok da. Ville liksom ikke høre at jeg burde finne et nytt et, hvis du skjønner.. hehe..

Tusen takk for alle tips, ser ut som glass og duker ikke er noe problem. Er liksom denne varmeovnen som er litt vanskelig å finne bare... men jeg tror jeg skal høre på noen hoteller.

Nei, kjære. Ikke tenk på det

Make love, not war :skya:

Skrevet

Har ingen erfaring, men sjekk vedlagte link til et Catering selskap som leier ut diverse glass, duker, tøy servietter og masse annet - Elvebredden

Vet ikke hvor du bor da, de leier ut til Oslo og omegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...