Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett denne artikkelen i avisen i dag. Hva syns dere om at dere kan ha blitt tatt bilde av på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ufyselig, og trøster meg med at jeg neppe har pen nok rompe til å få være med...

Skrevet

Vel altså - så lenge de ikke slenger ut bilder av annet

enn bakdeler, så hadde ikke jeg klart å hisse meg opp

over det dersom jeg hadde sett en som kanskje muligens

kunne være min egen. I det øyeblikket man er identifiserbar

med ansikt/hår ol., da blir det en annen sak. :briller:

Men for all del - dersom noen finner stor glede i å se på

påkledde Oslo-romper, så må de gjerne gjøre det for min

del altså! :wink:

Jeg klarer som sagt ikke å hisse meg opp over dette her -

ihvertfall ikke slik saken er presentert pr. nå.

(mobilkameraer i svømmehaller og garderober er f.eks.

1000 ganger værre!)

Skrevet

Synes det er tåpelig,og dustete!Men dette er noe jeg bare hever meg over..*lol*......Slike mennensker må vel være litt merklige...

Klemz fra:

Gjest Scarlet
Skrevet

De som driver med dette må jo ha utrolig lite å ta seg til, men jeg bryr meg alikevel ikke så mye om det. Det er selvfølgelig tåpelig gjort, men så lenge de ikke publiserer ansikt eller andre kroppsdeler som gjør at en person kan bli identifisert, men kun en påkledd rompe så ser jeg ingen grunn til å reagere så sterkt på det. Tviler på at min rompe dukker opp på nettet, men hvis den hadde gjort det så tror jeg faktisk at jeg hadde tatt det som et lite kompliment i stedet for å bli sint :ler:

Skrevet

Så lenge ingen blir kjent igjen ser ikke jeg noen grunn til og skrike opp, så altfor høyt. men jeg synes dette bare er barnslig jeg. hva er det det nettstedet ønsker og oppnå. hvis de bare skal fotografere faste, søte romper ser jeg ikke vitsen idet. hadde noen tatt av alle romper kunne det blitt morsommere, men dette virker bare som en fjortisstrek.

jeg liker ikke og bli tatt bilde av, men hadde jeg sett rompa mi sånn så vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde reagert.

kanskje smigret siden de tok bilde av meg,

kanskje blitt sint fordi noen hadde fotografert meg uten og si det.

jeg vet ikke jeg, men folk gjør mye rart, og de kunne jo funnet på langt verre ting, så kanskje vi skal være letta for at det ikke er verre bilder de viser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dustete å fotografere, og enda mer dustete å bruke tid med å sitte å glo på sånt.

Hver sin lyst sier nå jeg da..... :hoho:

Skrevet

Det er nok ikke bare i Oslo dette forekommer. Selv kjenner jeg en som holder på med dette, han løper rundt på kjøpesenteret med digitalkamera og tar bilder av jenterumper! *Fydda!*

Det er visstnok store penger å tjene på dette, de legger bildene ut på internett, og folk må betale for å komme inn på de aktuelle sidene og få se bildene.

Herregud...Snakker om fritidsproblemer! :ler::ler:

Gjest Étoile
Skrevet

Det er ikke så lenge siden det var en sak om folk som tok bilder av jenter som lå og solte seg i Frognerparken, på Huk etc. og la ut bildene på nettet. Det synes jeg er mye værre. En påkledd rumpe er ikke så ille som å bli brettet ut i bikini, eller for den saks skyld toppløs...

Skrevet

Artikkelen påstår at alle de fotograferte jentene er myndige- hvordan kan de vite det :o Stakkars de som driver med sånt, det er bare for dumt!

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke bor i Oslo og har ingen planer om å flytte dit heller...

:o :o :o

Skrevet

Så lenge de bare viser rumper og ikke hele meg, så kunne jeg ikke bry meg mindre. Men hvordan i huleste kan fotografen påstå at alle er myndige, når folk er uvitende om at de blir tatt bildet av?!?

Skrevet

Folk er rare!

Jeg ville IKKE likt å se rumpa mi avbildet verken her eller der. :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Hele denne saken er idiotisk....

Når man går ute i det offentlige rom, må man være forberedt på at man faktisk kan bli sett av andre....at det også er en viss risiko for at man blir avbildet har det vært helt siden fotoapparatet ble oppfunnet.

Det er minner litt om jenter som går med åletrange hotpants på Karl Johan, og så blir indignert over at menn titter på rompa deres.

At det faktisk er folk som gidder å sitte på pc'en og titte på dette, og sågar betale penger for det, er jo en annen sak.

Da mener jeg i forhold til å gå ut og se på "the real thing" :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som har en link til den siden? *nyskjerrig* Kanskje det er bilde av rumpa mi... :lol:

Skrevet

Det er jo vanskelig å "ta dem" med loven i hånd, men jeg hadde neppe satt pris på å bli tatt bilde av på denne måten... :-?

Men som Tusenfryd sier - jeg har neppe pen nok rumpe til å bli tatt bilde av :ler:

Suz

Skrevet

smaken er som baken delt..

Og takk for det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...