Gjest ? Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 1. En mann som er veldig dårlig til å gjøre husarbeid, og som man ikke får til å gjøre det, mens som ellers er an knupp, spanderer masse ting på deg, koser med deg, forteller hvor mye han elsker deg hver dag og setter pris på alt du gjør i huset for han. En mann som stoler på deg, som lar deg gjøre det du vil g og som du kan stole 100 % på ELLER 2. En mann som er knallflink i huset og gjør nesten alt, men han er ikke flink til å vise og si at han elsker deg, han er ingen gentlemann (bortsett fra at han gjør mye husarbeid), han er sykelig sjalu og lar deg ikke ha et eget liv, samtidig som han selv ikke er til å stole på. Ikke svar litt av hvert, men hva ville du valgt hvis du måtte velge?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ingen av dem. At man deler på husarbeidene er en forutsetning. Men det er også nærhet og ømhet.
Gjest ...LH Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Viss jeg måtte velge, hadde det blitt nr 1! Selvklart!!! Men nå er jeg en av de få jentene som trivest med å gjøre husarbeid da... tihi! Da får jeg det slik som jeg vil! Ikke det altså, jeg setter pris på litt hjelp av noen... men per dags dato er ikke det noe "problem"! Singel, fri og frank, og klarer meg ypperlig alene! HAHA! *fnis*
Gjest Elfrida Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Nr 1, hvem vil ha en sykelig sjalu mann? Men da skulle vi hatt noen til å vaske innimellom, og det kunne han få betale for.
Stefan Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Hvis jeg tar for meg kvinner, for de finnes også i begge kategorier, ville jeg selvsagt valgt nr. 1. Personlighet er langt viktigere enn evnen til å holde et rent hjem.
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Nr 1 ja, viktigere med snill mann enn rent hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå