Gjest rsgw Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 jeg har vært i et forhold hvor jenta har gjort det slutt men jeg føler meg ganske "brukt". hvordan finne ut av det, hvilke tegn bør man se etter som tilsier at det nettopp har vært slik?
Gjest Gjest_liv_* Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Du bør møte en ny partner med åpent sinn, og ikke mistenke henne for å bruke deg. Du er et voksent menneske, da har du selv ansvar for ikke å la deg "bruke" i et forhold.
Hanselot Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Du bør møte en ny partner med åpent sinn, og ikke mistenke henne for å bruke deg. Du er et voksent menneske, da har du selv ansvar for ikke å la deg "bruke" i et forhold. Man kan vel føle seg brukt selv om man møter en partner med åpent sinn. Den man forholder seg til trenger vel ikke å spille med åpne kort bestandig? Javisst har man ansvar for seg selv, men i noen situasjoner er det enklere sagt enn gjort. Eksempler på at man føle seg brukt er jo om man vet/merker at den andre ikke er interessert i gå så veldig langt, men langt nok til at hun får dekt sine behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Det er litt vanskelig å forklare, fordi det er noe man kjenner underveis, men ikke nødvendigvis klarer å sette fingeren på. Det som er garantert er at du oppdager det etterhvert og helst etter at det er slutt. Det er jo litt vanskelig å si i ditt tilfelle, hva er det som gjør at du syns du er brukt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå