Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Om dagene blir jeg veldig fort sliten. Jeg har en jobb som krever mye og jeg jobber fra 06.00 til 17.00 hver dag utenom i helgene. Når jeg kommer hjem er jeg sliten og trøtt så det blir tungt å trene skjenner jeg. Jeg klarer det ikke, har ikke energi nok. Men jeg spiser veldig sunt, ikke godteri eller brus. Av og til får jeg til å trene 45 minutter med en video som heter "Effektiv forbrenning" fra iform bladet. Men det er ca. 3 ganger i uken. Det er samme trening så blir ganske fort lei, men det er den treningen jeg føler at jeg klarer. Tror dere jeg kommer til å gå opp i vekt pga at jeg ikke trener mye fordi jeg spiser jo sunt? Tror dere jeg går opp i vekt? Jeg prøver å holde meg på den vekten jeg har.
Gjest Zia Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Det kommer jo helt an på hvor mye du spiser. Det går fint an å legge på seg av sunn mat, og det går også an å gå ned i vekt selv om man lever på junkfood. (Det sistnevnte er selvfølgelig ikke å anbefale, idet det er direkte helseskadelig). Som kjent holder man vekta stabil dersom man tar inn like mange kalorier som man forbruker, man går ned i vekt dersom man forbruker mer enn man spiser, og man legger på seg hvis man spiser mer enn man forbruker.
Gjest Elfrida Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 45min tre ganger i uka er ikke så aller verst da. Har du en jobb som er krevende fysisk, eller sitter du mest i ro? Jeg opplever i hvert fall at i perioder jeg jobber mye takler jeg det uendelig mye bedre hvis jeg klarer å legge inn litt trening., Jeg har en kontorjobb, og føler meg ofte kjempesliten når jeg kommer hjem. I virkeligheten er jeg jo ikke sliten i kroppen, og litt trening hjelper så uendelig mye for å svette vekk stress og mas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå