Gjest Gjest_iselin_* Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hei, Som lesbisk er jeg meget interessert i hva jenter generelt synes er best, og hvilke metoder de elsker når de blir slikket. Mener jo selv at jeg har full kontroll på dette området..hehe...men man kan alltids plukke opp noen tips Min generelle erfaring er at mange av de jeg har slikket liker en myk tunge. Bruke god tid, utforske, smake og lytte til jenta, med en tunge som er følsom, myk og rytmisk når det gjelder Så legg bort beskjedenheten nå og del jenter. Kanskje får både jeg og mange av gutta her inne noen tips!
Einar Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jøss.. Trodde du som dame skulle være eksperten her jeg.. Heretter er det ingen som kan klage på slikkingen til oss gutta.
Gjest Gjest_iselin_* Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jøss.. Trodde du som dame skulle være eksperten her jeg.. Heretter er det ingen som kan klage på slikkingen til oss gutta. Hehe....sa ikke at jeg var dårlig Jeg spør om erfaringer osv generelt...ingen kan være ekspert, og det jeg synes er godt selv trenger ikke å føles like godt for ei annen jente. Synes det er greit med seriøse innspill her, faktisk. Og hvem som slikker best av jenter og gutter...er ett helt annet tema
Stefan Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 For min del gjelder det å prøve seg fram ettersom dere er så forskjellige. Noen liker flat og myk tunge, andre litt hardere og kanskje at man bruker tuppen mer. Jeg forsøker å variere med trykk og hastighet. Smarte jenter stønner litt ekstra når man finner en god oppskrift for henne.
Einar Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe....sa ikke at jeg var dårlig Jeg spør om erfaringer osv generelt...ingen kan være ekspert, og det jeg synes er godt selv trenger ikke å føles like godt for ei annen jente. Synes det er greit med seriøse innspill her, faktisk. Og hvem som slikker best av jenter og gutter...er ett helt annet tema Er det et helt annet tema...? Hva er din mening...?
Stefan Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Er det et helt annet tema...? Hva er din mening...? Ettersom hun er lesbisk er det ikke sikkert hun har hatt noe særlig med menn å sammenligne med, er du ikke enig? Å diskutere hva som er best av lesbiske og heterofile er meningsløst ettersom det er ytterst individuelt, og at det i hvert tilfelle kommer an på hvem man har vært bortpå, og da kommer man til det med representativt utvalg og slik. Fullstendig unødvendig og personlig diskusjon.
Gjest leken Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Smarte jenter stønner litt ekstra når man finner en god oppskrift for henne. Da må jeg være smart Selv liker jeg ting etter hvilket humør jeg er i. Myk god tunge- helt til hard og litt småbiting, gjærne med 2 dagers skjegg.
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 For min del gjelder det å prøve seg fram ettersom dere er så forskjellige. Noen liker flat og myk tunge, andre litt hardere og kanskje at man bruker tuppen mer. Jeg forsøker å variere med trykk og hastighet. Smarte jenter stønner litt ekstra når man finner en god oppskrift for henne. All ære til deg, som faktisk klarte å holde deg til spørsmålet. Tydeligvis ikke alle som klarer det
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg liker best når han gjør det veldig fuktig der, tar seg god tid og kanskje stønner litt selv også (da vet jeg at han også har det bra, på en måte. Hvis det ikke kommer en eneste lyd, er jeg redd for at han gjør det fordi han 'skylder' meg det.) Ellers så er det veldig deilig at han stryker meg på innsiden av lårene, rompa og magen samtidig Det som også er en stor hit her i huset, er at han fingrer samtidig som han slikker :-) DET er dødsdeilig!
Gjest Fru snupp Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis jeg kan suge litt mens jeg blir slikka, da kommer jeg mye fortere. Sikkert litt med at ikke alt fokus er på meg..... Men ellers, veldig fuktig, rytmiske bevegelser, helst med en finger i begge hull.
Gjest virvelvind Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Min første orgasme av oralsex fikk jeg da han slikket alfabetet
Einar Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Ettersom hun er lesbisk er det ikke sikkert hun har hatt noe særlig med menn å sammenligne med, er du ikke enig? Å diskutere hva som er best av lesbiske og heterofile er meningsløst ettersom det er ytterst individuelt, og at det i hvert tilfelle kommer an på hvem man har vært bortpå, og da kommer man til det med representativt utvalg og slik. Fullstendig unødvendig og personlig diskusjon. Det var hun som antydet et eller annet. Forøvrig så vet jeg hva "lesbisk" er så... Individuelt? Ja - selvfølgelig. Men det er jo def. 99% av alt som diskuteres her... :-)
Gjest Tor Skrevet 17. oktober 2008 #13 Skrevet 17. oktober 2008 Hei.. Det jeg har lært er at de fleste jenter liker forskjellige slikk. Jeg ble med en veldig pen (for pen) jente en helg. Så da måtte jeg gjøre en god jobb tenkte jeg. Jeg liker alltid å slikke jenten før jeg stikker den inn. Kanskje forde det tenner meg mye å se en jente nyte behandlingen. Vi havnet i sofaen, jeg kledde av henne, og meg selv. Nusset å befølte henne ca fra topp til tå, før jeg kom ned til det aller helligste. Da forundret jeg meg selv litt. Jeg spurte, hvordan gjør du det når du onanerer. Hvordan liker du å massere klitten din. Hun ble litt paff, men viste meg hvordan. Hun likte også å bli slikket på samme måte. Så jeg utførte min aller første slikking etter ønske. Hun likte virkelig behandlingen. For etter hvert fikk jeg forklart alt hun likte, hvor mange fingre, hvor og når, osv. Til slutt, kom vi dit at hun ba om å få kuken i seg. Det er da det virkleig er deilig å pule. Når hun har full tenning. Dette har jeg gjort siden den gang. Jeg spør alltid om hvordan jenten vil ha det. Og det er 99% suksess hver gang. Det som er litt artig, er at når jeg spør hvordan de onanerer. Så blir nesten alle litt satt ut. Men de mykner fort opp.. Hilsen. Tor
Ethereal Skrevet 17. oktober 2008 #14 Skrevet 17. oktober 2008 Kommer an på hva slags humør jeg er i. Noen ganger er det utrolig deilig når kjæresten bare kjører på hardt, men som oftest er det deiligst med en varm og myk tunge. Det er hvertfall ingen grunn til å slikke som man løper et maratonløp. Man må ta seg god tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå