Gjest Gift Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hvor bør jeg sette inn annonse for å selge kjolen min? Noen med erfaringer? Hvor lang tid brukte du på å få solgt din kjole?
illafanten Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Ligger mange kjoler til salgs på finn.no. Vil tro det er mange som er der inne og titter etter kjole også.
Gjest gift Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Har hatt annonse der en stund, ikke en eneste henvendelse. tror ikke jeg er for dyr heller med halv pris? Er det blitt for mange bruktkjoler på markedet?
LilleMy28 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Tror dessverre halv pris er for dyrt, det er så mange som kan få kjøpt kopier til 4-5000 nå og sammenligner gjerne med det. Ellers anbefaler jeg å skrive en del om str, midjemål, bystemål etc, og ikke minst høyden din (pluss høyde på hæler på skoene). Og mange bilder, både modellbilder og bilde av deg. Og navn på designer og kjoletypen.
Gir Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Har hatt annonse der en stund, ikke en eneste henvendelse. tror ikke jeg er for dyr heller med halv pris? Er det blitt for mange bruktkjoler på markedet? Tenk på denne måten: Du kjøpte kjolen ny. Når du selger den og får halvparten av pengene tilbake, har du fått en ny kjole til halv pris, mens de som kjøper får en brukt kjole til halv pris. Er dette rettferdig? Derfor: - Sett prisen til under halvparten - Skriv størrelse, mål, modell, merke og HØYDE kjolen er tilpasset til. 98% av alle annonsene oppgir ikke høyde på bruden. - Bildene skal også inneholde detaljer, ikke bare avstandsbilder. - Hold deg langt unna klisjeer slik som "dette er drømmekjolen", "prinsesse for en dag" eller "jeg fikk mange positive tilbakemeldinger for kjolen min" :søvn:
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Tenk på denne måten: Du kjøpte kjolen ny. Når du selger den og får halvparten av pengene tilbake, har du fått en ny kjole til halv pris, mens de som kjøper får en brukt kjole til halv pris. Er dette rettferdig? Derfor: Eller man kan se det sånn: Jeg fikk leie en kjole for halv pris, mens de få en kjole til halv pris til odel og eie Det er vel heller det med at det er så mange billige kopier ute og går.
Jade Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Tenk på denne måten: Du kjøpte kjolen ny. Når du selger den og får halvparten av pengene tilbake, har du fått en ny kjole til halv pris, mens de som kjøper får en brukt kjole til halv pris. Er dette rettferdig? Derfor: - Sett prisen til under halvparten - Skriv størrelse, mål, modell, merke og HØYDE kjolen er tilpasset til. 98% av alle annonsene oppgir ikke høyde på bruden. - Bildene skal også inneholde detaljer, ikke bare avstandsbilder. - Hold deg langt unna klisjeer slik som "dette er drømmekjolen", "prinsesse for en dag" eller "jeg fikk mange positive tilbakemeldinger for kjolen min" :søvn: De må jo ha samme utgangspunkt. At de ikke lengre har kjolen (altså har fått solgt den). Hvis A kjøper en ny kjole til 20.000 og får solgt den for 10.000, så har hun brukt 10.000 på kjolen (som hun ikke lengre har). Hvis B kjøper en kjole som har blitt brukt 1(!!!) gang for 10.000 og selger den for 5.000, så har hun brukt 5.000 på kjolen (som hun ikke lengre har).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå