Gå til innhold

Kinder Julekalender

Gjest kinderegget

Anbefalte innlegg

Gjest kinderegget

Noen som vet hvor man finner Kinder Julekalender? Og hva som er i den? Det finnes jo ikke akkurat så utrOlig mange slags kindersjokolader gjør det det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Den har jeg hatt i et par år nå, og anbefales på det sterkeste :) Det er 4 forskjellige typer, og man får da 6 av hver. Kinderegg, kinder maxi, små kinderbonbons og Happy Hippo som er min favoritt :)

Litt for tidlig til at de har kommet i butikkene nå kanskje, men de har tidligere sett den i de fleste matbutikker og på Narvesen.

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, happy hippo er så godt. Jeg bruker å få kinder kalender hos min kjære, men de blir fort solgt ut så man får bare følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg hatt i et par år nå, og anbefales på det sterkeste :) Det er 4 forskjellige typer, og man får da 6 av hver. Kinderegg, kinder maxi, små kinderbonbons og Happy Hippo som er min favoritt :)

Litt for tidlig til at de har kommet i butikkene nå kanskje, men de har tidligere sett den i de fleste matbutikker og på Narvesen.

NAM! Den skal jeg kjøpe i år! :Nikke: (med mindre sambo lager en til meg.. nei hva sier jeg? Da kan jeg da ha begge! :biggrin: neida, sambo kommer aldri til å lage noen julekalender til meg dessverre. Er ikke sånn han..)

Gleder meg til desember!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Namme!!! Jeg elsker kinder-julekalender! :ler: Jeg klarer ikke å dy meg, så jeg driver og åpner den på baksiden og tar meg noen ekstra egg i tide og utide.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales! Kjøpte den i fjor, og blir nok den i år også. Alle "bitene" er like gode :) Spesielt Happy Hippo-sjokoladen <3 Ahh, gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...