Gjest kinderegget Skrevet 14. oktober 2008 #1 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hvor man finner Kinder Julekalender? Og hva som er i den? Det finnes jo ikke akkurat så utrOlig mange slags kindersjokolader gjør det det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #2 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Den har jeg hatt i et par år nå, og anbefales på det sterkeste Det er 4 forskjellige typer, og man får da 6 av hver. Kinderegg, kinder maxi, små kinderbonbons og Happy Hippo som er min favoritt Litt for tidlig til at de har kommet i butikkene nå kanskje, men de har tidligere sett den i de fleste matbutikker og på Narvesen. Endret 14. oktober 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Del Skrevet 14. oktober 2008 Åh, happy hippo er så godt. Jeg bruker å få kinder kalender hos min kjære, men de blir fort solgt ut så man får bare følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skoeska Skrevet 14. oktober 2008 #4 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den har jeg hatt i et par år nå, og anbefales på det sterkeste Det er 4 forskjellige typer, og man får da 6 av hver. Kinderegg, kinder maxi, små kinderbonbons og Happy Hippo som er min favoritt Litt for tidlig til at de har kommet i butikkene nå kanskje, men de har tidligere sett den i de fleste matbutikker og på Narvesen. NAM! Den skal jeg kjøpe i år! (med mindre sambo lager en til meg.. nei hva sier jeg? Da kan jeg da ha begge! neida, sambo kommer aldri til å lage noen julekalender til meg dessverre. Er ikke sånn han..) Gleder meg til desember!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 14. oktober 2008 #5 Del Skrevet 14. oktober 2008 Namme!!! Jeg elsker kinder-julekalender! Jeg klarer ikke å dy meg, så jeg driver og åpner den på baksiden og tar meg noen ekstra egg i tide og utide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 14. oktober 2008 #6 Del Skrevet 14. oktober 2008 Anbefales! Kjøpte den i fjor, og blir nok den i år også. Alle "bitene" er like gode Spesielt Happy Hippo-sjokoladen <3 Ahh, gleder meg allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå