Gjest kinderegget Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hvor man finner Kinder Julekalender? Og hva som er i den? Det finnes jo ikke akkurat så utrOlig mange slags kindersjokolader gjør det det da?
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Den har jeg hatt i et par år nå, og anbefales på det sterkeste Det er 4 forskjellige typer, og man får da 6 av hver. Kinderegg, kinder maxi, små kinderbonbons og Happy Hippo som er min favoritt Litt for tidlig til at de har kommet i butikkene nå kanskje, men de har tidligere sett den i de fleste matbutikker og på Narvesen. Endret 14. oktober 2008 av Ansjoni
Rødtoppen86 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Åh, happy hippo er så godt. Jeg bruker å få kinder kalender hos min kjære, men de blir fort solgt ut så man får bare følge med
skoeska Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Den har jeg hatt i et par år nå, og anbefales på det sterkeste Det er 4 forskjellige typer, og man får da 6 av hver. Kinderegg, kinder maxi, små kinderbonbons og Happy Hippo som er min favoritt Litt for tidlig til at de har kommet i butikkene nå kanskje, men de har tidligere sett den i de fleste matbutikker og på Narvesen. NAM! Den skal jeg kjøpe i år! (med mindre sambo lager en til meg.. nei hva sier jeg? Da kan jeg da ha begge! neida, sambo kommer aldri til å lage noen julekalender til meg dessverre. Er ikke sånn han..) Gleder meg til desember!!!
Gjest Lille Bie Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Namme!!! Jeg elsker kinder-julekalender! Jeg klarer ikke å dy meg, så jeg driver og åpner den på baksiden og tar meg noen ekstra egg i tide og utide..
Gummiloppa Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Anbefales! Kjøpte den i fjor, og blir nok den i år også. Alle "bitene" er like gode Spesielt Happy Hippo-sjokoladen <3 Ahh, gleder meg allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå