Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kanelia
Skrevet

Vi har Stokke sleepi barnesengseng og jeg synes at den begynner å bli liten allerede etter 2,5 mnd... Jeg hadde sett for meg at vi slapp å bygge den ut på en stund, men det ser ikke slik ut.

Når bygget dere ut sengen?

Skrevet

Jeg har ikke denne sengen, men har vurdert den, men den skal da vel passe lenger?? Er de ikke omtrent like store som en vanlig sprinkelseng da? De passer jo leeeenge.

Skrevet

I den minste størrelsen er den langt fra like stor som en vanlig sprinkelseng...

Gjest Kanelia
Skrevet
så upraktisk da..

Man kan kjøpe bare den største delen av sengen og den er på størrelse med en vanlig sprinkelseng, men vi kjøpte minisengen i tillegg for å bruke først. Denne kan da bygges ut til den større sengen når man ønsker og den skal man kunne bruke til barnet er ca 5 år.

Gjest Gjest småbarnsmamma
Skrevet

Dette er sikkert en liten trøst, men vi kjøpte ikke den minste babysengen til Stokke Sleepi vi. Har bare den større utgaven, og da han var veldig liten lagde vi et slags reir av håndklær til han inni sengen. Vi forutså at den babydelen kom til å bli for liten ganske fort, de er jo ikke større enn en vanlig babykurv, og min venninnes baby vokste fra sin babykurv da han var ca 3 mnd.

Er foressten veldig fornøyd med Stokke Sleepien vår:)

Skrevet

Vi har stokke sleepi, min sønn er 7,5 mnd og han ligger i den enda, men vil vel tro at vi bygger den ut om ca en mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...