Gå til innhold

Planlegge bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg, ikke nå, men en gang. Og jeg har alltid tenkt at det skal være en spesiell kirke, en spesiell mann selvsagt :ler: , blomster, kjole, sko, bryllupsferie og blabla..

Men jeg har visst levd i den rosa boblen med tanke på dette ser jeg, jeg har ALDRI vært med å planlegge bryllup, bare deltatt i dem. Har jo sett hvor vakkert og nydelig det har vært, og at det har krevd planlegging og sann, men.. jeg har ikke innsett HVOR MYE :S

Her på KG er det tråder om ALT fra underskjørt til sko, brudepiker og blomster, smykker, fotograf, brudebukett, mat, gjester, alkohol, servering, lokale++++.. det eneste som er sikkert er bare den man gifter seg med liksom hehe..

Men ja, jeg aner ikke hvor jeg skal med dette, men spm mitt er egentlig, ble DU overveldet av det samme som meg? Var det egentlig mye mer jobb enn forventet å få planlagt alt sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å svare deg på spørsmålet ditt - ja egentlig så ble jeg veldig overveldet for jeg var av den overbevisning at det fantes ikke en mann der ute som kunne få meg i en brudekjole, opp et kirkegulv og fest i et lokale :ler:

MEN her er jeg, midt oppi det og er egentlig kanskje sjokkert hvor mye som skal planlegges og alt skal matche og se supert ut..

bare det å gi fra seg litt av oppgavene til noen andre er nok mitt største dilemma.

Skrevet

Jeg har egentlig blitt litt overrasket over hvor lite det er å gjøre... Er fortsatt en stund til den store dagen så kan nok hende det endrer seg. Men har unnagjort kjolekjøp, designet og laget en del invitasjoner, bestilt lokale og kirke og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til. Lokalet kommer med mat og alkohol, så ikke så mye å gjøre på den fronten.

Har kommet frem til at det som er viktig er at vi blir gift og at vi får samlet famile og venner. Så får alt dilldallet rundt bare være. Om folk trives har ingenting med hvor mye pynt man klarer å stappe inn.

Skrevet

Ja, det er jo alt hva man gjør det til.. jeg vet hvertfall hvilken kirke det blir, hvem mannen er, hvilket lokale, hvilke gjester og hvilke brudepiker jeg skal ha :D så var det bare å finne ut resten av smådetaljene^^

Noe erfaring med at forlover er med på å planlegge bryllupet foresten?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ja, det er jo alt hva man gjør det til.. jeg vet hvertfall hvilken kirke det blir, hvem mannen er, hvilket lokale, hvilke gjester og hvilke brudepiker jeg skal ha :D så var det bare å finne ut resten av smådetaljene^^

Noe erfaring med at forlover er med på å planlegge bryllupet foresten?

Det er jo ikke forloveren sin "plikt" å hjelpe, men jeg valgte en forlover jeg trodde kom til å VILLE hjelpe :) Så der røk min søster. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...